Snapernixvan Geplaatst 9 juli 2011 Geplaatst 9 juli 2011 Coin of geen coin (in mijn geval dus geen coin... haha) de initiatiefnemer verdient volop lof voor dit idee! Het blijft toch altijd weer een beetje spannend.... Het filmpje was leuk en liet geen ruimte voor twijfels!! Hartstikke goed. We zien al weer uit naar een volgende verloting!!!
Coorretje Geplaatst 9 juli 2011 Geplaatst 9 juli 2011 Daar ik hard aan het werk was kon ik niet aanwezig zijn tijdens de chat. Alle winnaars van harte gefeliciteerd!!!
De Wijngemachtigde Geplaatst 10 juli 2011 Auteur Geplaatst 10 juli 2011 Zojuist is de coin van GeoVlinder als 19e over de finish gekomen!! Gefeliciteerd Hilde!
GeoVlinder Geplaatst 10 juli 2011 Geplaatst 10 juli 2011 (bewerkt) Ik wilde het net melden, maar je bent me voor. Jippie, hij heeft de finish gehaald!!!! hier kan je zien dat De dwalers hem hebben gedropt in Zeeland. Dank aan De dwalers dus!!! 10 juli 2011 bewerkt door GeoVlinder
Mars Express Geplaatst 10 juli 2011 Geplaatst 10 juli 2011 Ik wilde het net melden, maar je bent me voor. Jippie, hij heeft de finish gehaald!!!! hier kan je zien dat De dwalers hem hebben gedropt in Zeeland. Dank aan De dwalers dus!!! gefeliciteerd! de mijne is gelukkig eindelijk ook weer onderweg.. maar ik vrees dat ik niet meer ga winnen
gijs de g Geplaatst 10 juli 2011 Geplaatst 10 juli 2011 Geovlinder van harte gefeliciteerd met het behalen van de finish. Groetjes Gijsie
De Wijngemachtigde Geplaatst 10 juli 2011 Auteur Geplaatst 10 juli 2011 waar kan je dat zien dan? Dat zie ik via de mailtjes die ik via de watchlist krijg van elke verplaatsing. Het bijhouden van de stand gebeurt, zoals je weet, niet direct maar met enige vertraging. Toch zie ik al of een coin in een provincie terecht is gekomen zonder dat dat direct in de stand te zien is.
Mars Express Geplaatst 10 juli 2011 Geplaatst 10 juli 2011 waar kan je dat zien dan? Dat zie ik via de mailtjes die ik via de watchlist krijg van elke verplaatsing. Het bijhouden van de stand gebeurt, zoals je weet, niet direct maar met enige vertraging. Toch zie ik al of een coin in een provincie terecht is gekomen zonder dat dat direct in de stand te zien is. aha, ik klikte namelijk op de banner van de race onder jouw bericht maar die linkt niet door om de een of andere reden. Maar het is al gelukt, want bij anderen werkt dat wel gewoon.
kdv Geplaatst 10 juli 2011 Geplaatst 10 juli 2011 Joepie, na een weekendje weg een leuke verrassing in mijn IN-box: ik heb een XLE-coin gewonnen. Wijngemachtigde enorm bedankt!
De Wijngemachtigde Geplaatst 16 juli 2011 Auteur Geplaatst 16 juli 2011 RvU is goed bezig, lees maar eens deze log. En volgens mij is daar inmiddels nummer 76 al bijgekomen!
mmjjt Geplaatst 16 juli 2011 Geplaatst 16 juli 2011 Daar moet zowat een extra prijsje heen. Wat een inzet. Ik hoop dat RVU onze coin ook nog een zetje weet te geven
Team Diesel@Mill Geplaatst 16 juli 2011 Geplaatst 16 juli 2011 Tjonge, dat is inderdaad een prestatie op zich! Groeten Jolanda
croegbaas Geplaatst 16 juli 2011 Geplaatst 16 juli 2011 Kreeg van een cacher in duitsland een mailtje met het aanbod mijn racecoin op te sturen naar mij. Omdat ik bang ben dat het niet meer in nederland terug zal komen heb ik daar ja op gezegd en mijn adres gegeven. Maar nu vraag ik me af of dat wel mocht. Winnen kan ik al lang niet meer, maar zou tog nog wel graag wat provincies erbij willen krijgen. Groetjes Croegbaas
De Wijngemachtigde Geplaatst 16 juli 2011 Auteur Geplaatst 16 juli 2011 Kreeg van een cacher in duitsland een mailtje met het aanbod mijn racecoin op te sturen naar mij. Omdat ik bang ben dat het niet meer in nederland terug zal komen heb ik daar ja op gezegd en mijn adres gegeven. Maar nu vraag ik me af of dat wel mocht. Winnen kan ik al lang niet meer, maar zou tog nog wel graag wat provincies erbij willen krijgen. Groetjes Croegbaas Geen probleem. Als de coin in het buitenland terechtkomt kun je als coineigenaar de coin wel weer terughalen. Vind ik niet zo'n punt. Probeer de coin wel weer bij huis (het waarschijnlijke startpunt van de coin) weer in een cache te stoppen. Die drop telt dan overigens niet mee, maar de coin kan daarna weer vrolijk verder.
Aanbevolen berichten