GeoVlinder Geplaatst 17 mei 2011 Geplaatst 17 mei 2011 Nog maar 1 provincie te gaan ....wie zou die geweldige cacher zijn die mijn coin oppikt uit Wegkruisen in Altweerterheide BONUSCACHE en dan dropt in mijn laatste provincie: Zeeland? Zou het nog lukken als 10de??? Ik kan alleen maar hopen.... groetjes GeoVlinder
Lemfisk Geplaatst 18 mei 2011 Geplaatst 18 mei 2011 (bewerkt) En natuurlijk ook van mijn kant veel dank aan alle cachers , die mijn 12 Prov. Race Coin hebben laten finishen op de 9e plaats ! Ik kon zelf de finish niet "live" meemaken, omdat ik een paar dagen in Duitsland was.....maar ik wist dat het een dezer dagen kon gebeuren 18 mei 2011 bewerkt door Lemfisk
DaffyDuck53 Geplaatst 18 mei 2011 Geplaatst 18 mei 2011 (bewerkt) Mijn racecoin 'DD53 Eland' is helemaal de weg kwijt en niemand weet meer waar hij is. Dat betekent dus het einde van deze race. Alle deelnmers die nog volop in de race zijn succes gewenst met het verdere verloop. Wie komt er als nummer 10 over de finish? DaffyDuck53 p.s. Ik blijf de race natuurlijk wel volgen vanaf een afstandje. 18 mei 2011 bewerkt door DaffyDuck53
GeoVlinder Geplaatst 18 mei 2011 Geplaatst 18 mei 2011 Jammer Daffy, ik hoop dat ie nog spontaan boven water komt en anders kom je vast wel op de nominatielijst voor de pechprijs.
GerardM86 Geplaatst 18 mei 2011 Geplaatst 18 mei 2011 Ik heb de mijne inmiddels ook maar als vermist opgegeven. Inmiddels al bijna een maand geen teken van leven meer van m'n coin... Hopelijk duikt ie nog weer op. Tot die tijd: gewoon lekker doorgaan met coins verplaatsen dan maar
Tovenaartje Geplaatst 19 mei 2011 Geplaatst 19 mei 2011 Nadat mijn coin enige tijd dacht dat hij aan de 12 events race meedeed, is hij nu weer heel hard aan het racen tussen de provincies. De eindsprint is duidelijk ingezet. Als hij op dit tempo doorgaat, dan zal hij spoedig de finsh bereiken.
technetium Geplaatst 20 mei 2011 Geplaatst 20 mei 2011 Goed nieuws! De munt van mijn peetkind, waarvan ik dacht dat hij kwijt was, heeft weer een teken van leven gegeven. Vandaag is hij door LBES uit een cache in Noord-Holland gehaald. Dus ook weer meteen een provincie erbij! Tc
De Wijngemachtigde Geplaatst 21 mei 2011 Auteur Geplaatst 21 mei 2011 Goed nieuws! De munt van mijn peetkind, waarvan ik dacht dat hij kwijt was, heeft weer een teken van leven gegeven. Vandaag is hij door LBES uit een cache in Noord-Holland gehaald. Dus ook weer meteen een provincie erbij! @technetium: Dat lukt pas als de coin ook via een drop/retrieve ook daadwerkelijk die cache (GC1NZMF) heeft aangedaan. Hij is nu alleen maar gegrabbed en 'ziet' zo NH niet. Als je mij het nummer van de coin stuurt in een pm, zorg ik ervoor dat zodra de coin weer in een cache ligt, hij even 'via GC1NZMF' gaat zodat alles op orde is. @iedereen: Dit heb ik al met meerdere coins gedaan, die even uit de lucht waren; als er nog coins zijn waar ik het vergeten ben, of gemist heb: laat even weten en stuur dat nummer door, dan kan ik dezelfde truc uithalen.
Team PeEr Geplaatst 21 mei 2011 Geplaatst 21 mei 2011 Ik mis nog een heel aantal provincies, zijn daar ok trucjes voor?
De Wijngemachtigde Geplaatst 30 mei 2011 Auteur Geplaatst 30 mei 2011 Zojuist is de tiende geocoin over de finish gekomen! Team Repmeer, gefeliciteerd met deze prestatie. Dus, de Top 10 van de 12 Provinciën Geocoinrace 2011: 1. NL Geocoin Meet & Greet van WBKWADRAAT 2. Race coin 2011 Compass Rose van Brain and Pinky 3. Hummer 2011 Racer Geocoin van team guppies 4. Delfinida *12 Provincien racecoin 2011* van Duo Cothe 5. Mon-Roe's rondje Nederland van Mon-Roe 6. 12 Provincien racecoin 2011 Team Castellum van Team Castellum 7. Hummer Racer Geocoin (12 Provinciën Geocoinrace 2011) van Huntpostmus 8. Reindeer 12 provincie race 2011 van gijsie 9. LF's Blue Dolphin Racer van Lemfisk&Co 10. Team Repmeer 12 Provincien Geocoin 2011 van Team Repmeer Hulde! Nog even een dienstmededeling: vanaf woensdag vertoeft de Wijngemachtigde wederom voor een paar dagen in de Ardennen, dus het bijhouden van de stand gaat een beetje langzamer. De bonuskilometers worden daarom sowieso pas na het weekend bijgeschreven. Ook worden de verplaatsprijzen voor mei pas op maandag 6 juni verloot.
GeoVlinder Geplaatst 30 mei 2011 Geplaatst 30 mei 2011 Tja dat vind ik persoonlijk natuurlijk minder goed nieuws, nou ja dan gaan we maar voor de 14de plek. Team Repmeer van harte gefeliciteerd!!! Enne jammer dat die 3 cachers, die de cache waar mijn coin in ligt hebben gedaan, waarschijnlijk niet naar Zeeland gaan, want die hebben hem laten liggen in de cache. Maar goed, deze week is het hier vakantie, dus wie weet waar nog meer en wie er naar Zeeland gaat en deze coin mee wil nemen voor mij. groetjes GeoVlinder
gijs de g Geplaatst 31 mei 2011 Geplaatst 31 mei 2011 Team Repmeer van harte gefeliciteerd met het behalen van de tiende plaats in de race. Groetjes Gijsie
Aanbevolen berichten