Tovenaartje Geplaatst 2 mei 2011 Geplaatst 2 mei 2011 En wat ook wel vermeldenswaardig is, is dat de coin van tovenaartje na het aandoen van maar liefst 6 events, waarvan 2 in Nederland, 1 in Belgie en 3 in Duitsland weer terug is in het land en weer in een 'gewone' cache ligt. Inmiddels ligt de coin niet meer in de cache. Het kan toch snel gaan. Na event 6 is hij nu op weg naar provincie 6
GerardM86 Geplaatst 2 mei 2011 Geplaatst 2 mei 2011 Ook rondom mijn coin is het (angstig) stil! Voor het laatst heeft ie in de Stadscache Groningen gelegen maar daar is die niet meer. Maar waar dan wel.....?
Sanpetev Geplaatst 3 mei 2011 Geplaatst 3 mei 2011 Hoewel het weer onwaarschijnlijk mooi was in deze maand is er toch minder gebeurd qua verplaatsingen van racecoins dan in de voorgaande maanden. Waar we in maart nog 318 verplaatsingen konden noteren zijn we in april niet verder gekomen dan 266. Ik hoop niet dat men racemoe is... wellicht ligt het aan het feit dat de eerste plaatsen inmiddels bekend zijn. Ik merk zelf dat het steeds lastiger wordt om een coin de juiste kant op te helpen. Als ze nog niet zoveel provincies hebben aangedaan, maakt het minder uit welke kant op je ze een hengel geeft, maar nu is dat niet meer zo. Daarnaast kon ik ze hier in de buurt nog wel eens net even over een grens heen helpen, maar de meeste coins hebben het midden van het land al gehad en moeten alleen nog naar de uithoeken toe. Dus: niet racemoe, maar het wordt gewoon lastiger om de coins te helpen. Mijn eigen coin zit helaas alweer enige tijd vast in Limburg. Er zijn wel cachers langsgeweest, maar die hebben hem laten liggen (hoop ik, anders is hij zoek).
De Wijngemachtigde Geplaatst 5 mei 2011 Auteur Geplaatst 5 mei 2011 (bewerkt) De 3 verplaatsprijzen voor de maand mei: 1. Een ongeactiveerde Euro 5th anniversary geocoin LE, gedoneerd door wilg 2. De maandelijkse Nomad geocoin + TB buddy 3. En een non-trackable sample van de Dutch Rider geocoin, gedoneerd en ontworpen door Van Stoffelen Sr. Het is mooi weer, go out there! En verplaats die racecoins! 6 juni 2011 bewerkt door De Wijngemachtigde
Lemfisk Geplaatst 7 mei 2011 Geplaatst 7 mei 2011 Mijn racecoin is eigenlijk vlak bij de finish v.w.b. de 12e Provincie, maar lijkt nu toch even vast te zitten in de handen van een cacher. Jammer ,maar ............... wie weet, surprise, surprise
Sanpetev Geplaatst 7 mei 2011 Geplaatst 7 mei 2011 (bewerkt) Mijn coin is zoek, hij zit niet meer in Ijzeren man in Weert. Was er al bang voor. Maar eens gaan najagen om te kijken of ik hem nog boven water kan krijgen. Edit: Ik zie dat ik een eerder berichtje dat hij weg is over het hoofd had gezien. Nu dus maar wat cachers aangeschreven met de vraag of ze mijn coin gezien of meegenomen hebben en de zeer onervaren cachers hulp aangeboden bij het eventuele loggen ervan. Edit: hij lijkt echt weg te zijn. 9 april is hij waarschijnlijk nog gezien, maar 24 april was hij vrijwel zeker verdwenen. 8 mei 2011 bewerkt door Sanpetev
De Wijngemachtigde Geplaatst 8 mei 2011 Auteur Geplaatst 8 mei 2011 De coin van WBKWADRAAT heeft nu ook nog eens brutaal de leiding genomen in het kilometerklassement, met 1300 kilometers exact (en zonder bonus km's).
WBKWADRAAT Geplaatst 8 mei 2011 Geplaatst 8 mei 2011 De coin van WBKWADRAAT heeft nu ook nog eens brutaal de leiding genomen in het kilometerklassement, met 1300 kilometers exact (en zonder bonus km's). Door wat prematuur "gestuntel" van tieline is de huidige administratie van de coin niet zoals die zou moeten zijn. De reis is van Den Inkel: Romantisch plekje naar Babylon en daarna naar caching Texel23 - TB Hotel. Dit zijn ongetwijfeld minder kilometers. Hoe de volgende stap administratief gaat is ook nog even de vraag. Tieline heeft de coin gegrabbed voordat Zinzendorf de coin in Texel kon droppen. Daarna heeft tieline nog geprobeerd om wat te herstellen door de coin in Texel te droppen en dan daaruit te retrieven. Kunt u het nog volgen
blonkies Geplaatst 8 mei 2011 Geplaatst 8 mei 2011 Net het bericht gehad dat mijn coin in de laatste provincie is gedropt. Dus ik ben als 8ste binnen. Toch leuk
De Wijngemachtigde Geplaatst 8 mei 2011 Auteur Geplaatst 8 mei 2011 Door wat prematuur "gestuntel" van tieline is de huidige administratie van de coin niet zoals die zou moeten zijn. De reis is van Den Inkel: Romantisch plekje naar Babylon en daarna naar caching Texel23 - TB Hotel. Dit zijn ongetwijfeld minder kilometers. Hoe de volgende stap administratief gaat is ook nog even de vraag. Tieline heeft de coin gegrabbed voordat Zinzendorf de coin in Texel kon droppen. Daarna heeft tieline nog geprobeerd om wat te herstellen door de coin in Texel te droppen en dan daaruit te retrieven. Kunt u het nog volgen Je hebt gelijk. Ik had tieline gevraagd de coin virtueel nog even 'langs' Caching Texel 23 te halen om zo die kilometers te krijgen. Dat heeft tieline gedaan, maar die heeft 5/4/11 met 4/5/11 omgewisseld, of andersom (net na de update, dus het ligt nauwelijks aan tieline). Dus wat ik doe: ik zal de drop van tieline op 5 april (fout) in CT23 weghalen uit de stand, en tieline nogmaals vragen virtueel te droppen, maar dan op 4 mei 2011. Kijken of dat lukt en dan moet de volgorde weer kloppen. Wat de km stand dan wordt weet ik niet...
WBKWADRAAT Geplaatst 8 mei 2011 Geplaatst 8 mei 2011 Je hebt gelijk. Ik had tieline gevraagd de coin virtueel nog even 'langs' Caching Texel 23 te halen om zo die kilometers te krijgen. Dat heeft tieline gedaan, maar die heeft 5/4/11 met 4/5/11 omgewisseld, of andersom (net na de update, dus het ligt nauwelijks aan tieline). Dus wat ik doe: ik zal de drop van tieline op 5 april (fout) in CT23 weghalen uit de stand, en tieline nogmaals vragen virtueel te droppen, maar dan op 4 mei 2011. Kijken of dat lukt en dan moet de volgorde weer kloppen. Wat de km stand dan wordt weet ik niet... Gaat vast goedkomen. Wederom bedankt voor je inzet.
De Wijngemachtigde Geplaatst 8 mei 2011 Auteur Geplaatst 8 mei 2011 Net het bericht gehad dat mijn coin in de laatste provincie is gedropt. Dus ik ben als 8ste binnen. Toch leuk Helaas...de cache DE TILLE P+P+T ligt in Zuid-Holland, en niet in Zeeland. Nog een klein duwtje dus.
blonkies Geplaatst 8 mei 2011 Geplaatst 8 mei 2011 Net het bericht gehad dat mijn coin in de laatste provincie is gedropt. Dus ik ben als 8ste binnen. Toch leuk Helaas...de cache DE TILLE P+P+T ligt in Zuid-Holland, en niet in Zeeland. Nog een klein duwtje dus. Jammer jammer zie het nu ook, nou laten we hopen dat er iemand mij nog kan helpen aan het laatste stukje.
De Wijngemachtigde Geplaatst 16 mei 2011 Auteur Geplaatst 16 mei 2011 Dit weekend zijn er weer twee coins over de finish gekomen!! Op de 8e plaats is geeindigd: de coin van gijsie. En op de 9e stek is geeindigd: de coin van Lemfisk&Co. Beide van harte gefeliciteerd met dit resultaat. Eens zien wie de top 10 vol maakt...
GeoVlinder Geplaatst 16 mei 2011 Geplaatst 16 mei 2011 Gefeliciteerd gijsie en Lemfisk&Co!!!! Ik hoop dat mijn coin als 10de binnen mag komen.
Aanbevolen berichten