Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ik vond het leuk om deze coin zn laatste provincie te bezorgen. Ben ik nu ook een winnaar :dribble: ?

Ik wilde niet adverteren met een prijs voor de winnende verplaatsing omdat ik daarmee de coins boven in het klassement zou bevoordelen ten opzichte van de rest, maar nu het is geschied en de winnaar is bekend......ja, ik heb binnenkort nog wel een leuke coin liggen voor deze gedenkwaardige handeling!

Croegbaas, voor deze winnende verplaatsing ontvang je een 12 Provinciën Geocoinrace geocoin XLE versie (slechts gemaakt in een oplage van 40 stuks), met tekst in de zijrand m.b.t. de race van 2011 B):D Hier rechts:

f81585a5-6333-4d2a-9f45-da91682ecad2.jpg

De coin is in mei gereed, dus je moet nog even op deze prijs wachten, maar hij komt eraan.

Bedankt en veel plezier met de coin!

bewerkt door De Wijngemachtigde
Geplaatst

:thumbup:Gaaf! :thumbup:

Ik hou erg van spelletjes. Bordspellen en geocachen. Dit lijkt wel een combi van beiden. Het verschil is alleen dat je bij de geocoinrace geen invloed lijkt te hebben. Tenminste dat zeiden mijn Betuwse mede coinracers. Tegen mijn zoon die altijd roept tegen zijn zus: “jij hebt altijd geluk”zeg ik vaak “geluk dwing je af”. Of dat zo is, zullen we niet weten. Verder werd ik gewaarschuwd dat hardlopers doodlopers zijn. Gelukkig is dat ook niet uitgekomen. Na een vliegende start van 5 provincies in 5 dagen!!! Werd het wat rustiger. En op een gegeven moment werd ik toch wel links en rechts gepasseerd :angry: . Brain and Pinky stiefelden mij lekker voorbij en waren als eerste op 11. Toen hadden ze de pech dat de coin bij een cacher terecht kwam die bijna nooit ging cachen. :cry: Ik zat in Zuid-Holland toen en moest nog alleen Zeeland en Limburg. Zeeland zal toch wel snel tot de mogelijkheden behoren? Dan bleek anders te gaan. Niet minder overigens want hij werd gelijk naar Limburg gebracht. Ik was nog even bang dat hij daar vliegles wilde gaan nemen maar gelukkig werd die daarvoor behoed. 11 provincies. Dan wordt het spannend. Heel spannend. Een logje van The Snoopy Family “eens kijken of we deze een lift naar Zeeland kunnen bezorgen. Dat belooft veel. Nog spannender. Zou het dit weekend al gebeuren? Je bent benieuwd maar het is niet ethisch om daar naar te vragen. Af en toe natuurlijk de concurrentie bekijken. Gisterenavond een Retrieve van Croegbaas? Geen log van de drop. Snel kijken op de pagina. Oké wel een log. Nog geen Zeeland. De residentie van Croegbaas lijkt Tilburg te zijn. Dat is de goede richting op. Maar hoeveel stapjes nog te nemen. De spanning blijft! Vanochtend nog even de concurrentie bekeken en daarna mijn thuispc uit omdat ik het beeldscherm voor mijn werk wil gebruiken. Een paar minuten daarna JJJoLLL aan de lijn. Je bent in Zeeland. Nee, ik ben thuis! Ik versta het eerst niet zo goed. Zij gaat binnenkort naar Zeeland op vakantie dus ik denk nog dat het gaat over het meenemen van die coin naar Zeeland. Maar dan wordt het duidelijk. De coin is in Zeeland! Ik heb de race gewonnen.

Dit is mijn eerste race. Erg leuk om te doen (helemaal als je in de bovenste regionen zit natuurlijk). Het geeft weer een nieuwe dimensie aan het cachen. Dus Guus hou vol dan kunnen we toch zeker de helft wel aan 12 provincies helpen? (ik heb geen idee hoe andere races zijn verlopen). De verplaatsers nogmaals dank. En we gaan er onverdroten mee door. Zo, nu wordt het tijd om aan provinciehuisfoto's te gaan werken. Die zijn om de snelheid niet tegen te gaan

tot op heden nog niet gemaakt. :D

Groetsels Wiebe

Geplaatst (bewerkt)

Ik weet ook niet exact hoe de vorige edities zijn verlopen (daar weet Delta123 meer van, denk ik), maar ik geloof dat bij de eerste race ternauwernood voor het einde van het jaar de eerste coins over de finish kwamen.

Vorig jaar (toen het nog enigszins liep) kwam de coin van Garfield_6668 op 24 april 2010 op 12 provincies en was daarmee de winnaar.

Ik denk dat in de race van 2011 een record is gezet met de coin van WBKWADRAAT: 12 provincies, na 1012 kilometer in 87 dagen!! :eek:

(daarbij moet wel worden aangetekend dat de eerst tellende provincie in de 2011 race direct bij de 1e drop een feit was, terwijl dit in 2010 niet het geval was)

bewerkt door De Wijngemachtigde
Geplaatst

Ik vond het leuk om deze coin zn laatste provincie te bezorgen. Ben ik nu ook een winnaar :dribble: ?

Ik wilde niet adverteren met een prijs voor de winnende verplaatsing omdat ik daarmee de coins boven in het klassement zou bevoordelen ten opzichte van de rest, maar nu het is geschied en de winnaar is bekend......ja, ik heb binnenkort nog wel een leuke coin liggen voor deze gedenkwaardige handeling!

Croegbaas, voor deze winnende verplaatsing ontvang je een 12 Provinciën Geocoinrace geocoin XLE versie (slechts gemaakt in een oplage van 40 stuks), met tekst in de zijrand m.b.t. de race van 2011 B):D Hier rechts:

f81585a5-6333-4d2a-9f45-da91682ecad2.jpg

De coin is in mei gereed, dus je moet nog even op deze prijs wachten, maar hij komt eraan.

Bedankt en veel plezier met de coin!

Wow, dat is een heel mooie prijs :thumbup:. Dank je wel.

Geplaatst

:beerchug: Ook namens mij een welgemeende FELI, WBKwadraat :beerchug:

De overwinning is duidelijk voor jou...nu de rest van de race nog B)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...