oliphientje Geplaatst 11 januari 2011 Geplaatst 11 januari 2011 ik heb er nu al spijt van dat ik niet mee doe
De Wijngemachtigde Geplaatst 11 januari 2011 Auteur Geplaatst 11 januari 2011 En wat zat er in de bus vandaag???? De waarschijnlijke hoofdprijs van de 12 Provinciën Geocoinrace 2011: een set van 5 Compass Rose Geocoins 2010. En zij zijn mooi hoor...!! Kijk maar:
Indy & Jones Geplaatst 11 januari 2011 Geplaatst 11 januari 2011 Ohooooo, die zou ik echt wel willen. Wat mooi!
GeoVlinder Geplaatst 11 januari 2011 Geplaatst 11 januari 2011 Wouw, mooie set hoor. Gulle gever! Al gaat onze coin ws niet winnen, hij gaat toch wel erg lekker, al 4 provincies! groetjes GeoVlinder
elmasj Geplaatst 11 januari 2011 Geplaatst 11 januari 2011 Wat denk je van mijn coin, als 150e aangemeld, en nu al 127e en ik moet hem nog droppen!
De Wijngemachtigde Geplaatst 11 januari 2011 Auteur Geplaatst 11 januari 2011 @Indy & Jones Ik zie zojuist dat jullie al 50 km bonus hebben afgelegd, zonder verplaatsing. Da's toch mooi?! Ik roep hierbij overigens alle deelnemers die hun coin nog niet hebben gedropt op dit zsm te doen. Er zijn nog 24 coins van de 150 niet op weg, en dat terwijl de coin van WBKWADRAAT op plek 1 staat met al 6 provincies...
Indy & Jones Geplaatst 11 januari 2011 Geplaatst 11 januari 2011 Ik heb het gezien idd. Kei gaaf dit en we zijn Purk ook hartstikke dankbaar dat hij dat heeft willen doen voor ons. We zitten iedere dag razend enthousiast te kijken wat er allemaal gebeurd. Verbazingwekkend, deze sport. We zullen niet winnen denk ik maar mee doen vinden we al een feestje! BEDANKT PURK!
Lemfisk Geplaatst 11 januari 2011 Geplaatst 11 januari 2011 (bewerkt) Wordt de startcache van mijn racecoin voor het eerst dit jaar weer bezocht.......laten ze hem gewoon maar liggen. Zo schiet het toch ook niet op, he Gelukkig hebben we nog een heel jaar, hoewel sommige racers wel erg hard gaan ! 11 januari 2011 bewerkt door Lemfisk
De Wijngemachtigde Geplaatst 11 januari 2011 Auteur Geplaatst 11 januari 2011 Mededeling! Er is een nieuwe functionaliteit bijgekomen op de racesite. Als je naar het klassement gaat (de ranglijstpagina), dan kun je vanaf nu zelf sorteren op positie, aantal provincies (bijna hetzelfde), in/uit cache en op het aantal afgelegde kilometers. Klik daarvoor 1 of 2 keer op het woord bovenaan de kolom. Vooral de Afstand kan van belang zijn om te zien welke coin de meeste kilometers heeft afgelegd, onafhankelijk van het aantal provincies dat is bezocht. Als veel coins op een gegeven moment in 2011 de finishlijn van 12 provincies hebben gepasseerd wordt het interessant om te zien welke coin in 2011 binnen Nederland de meeste kilometers gaat afleggen, want die strijd loopt door tot eind december. De kilometers worden gerangschikt inclusief de reeds verkregen bonus(sen).
GeoVlinder Geplaatst 11 januari 2011 Geplaatst 11 januari 2011 Leuk, ik kijk net effe en onze coin staat zowaar op de 3de plek! groetjes GeoVlinder ps Dat klikken werkt niet helemaal goed.
Gast godzuki Geplaatst 11 januari 2011 Geplaatst 11 januari 2011 en een 1ste plek bij de Km Stand dankzij een reisje van Leiden naar Enschede en terug naar Zeist
GeoVlinder Geplaatst 11 januari 2011 Geplaatst 11 januari 2011 Oja, dat had ik nog niet gezien, want het klikken wilde eerder niet, nu wel! Ik zou zeggen verplaatsers, ga zo door!!!! groetjes GeoVlinder
Lemfisk Geplaatst 14 januari 2011 Geplaatst 14 januari 2011 Wordt de startcache van mijn racecoin voor het eerst dit jaar weer bezocht.......laten ze hem gewoon maar liggen. Zo schiet het toch ook niet op, he Gelukkig hebben we nog een heel jaar, hoewel sommige racers wel erg hard gaan ! Een "duivelse" concullega heeft gisteren deze racecoin opgepikt Ben benieuwd wat de nieuwe bestemming zal zijn......
De Wijngemachtigde Geplaatst 14 januari 2011 Auteur Geplaatst 14 januari 2011 Volgens mij Marickenland
Aanbevolen berichten