team nessa Geplaatst 28 oktober 2010 Share Geplaatst 28 oktober 2010 Dan zou ik liever de Oregon verkopen en een GPS 62 gaan halen ipv een verouderd model 60 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AmezorC Geplaatst 1 november 2010 Auteur Share Geplaatst 1 november 2010 Tja wij hebben een GPSmap 60CSx, die ons overigens prima bevalt, maar willen deze best wel ruilen. Euh... de-fam... Nog geinteresseerd in een ruil? Anders heb ik al iemand die de prijs wil betalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
isabellverhoef Geplaatst 1 november 2010 Share Geplaatst 1 november 2010 ik weet niet wat voor batterijen je gebruikt maar mijn oregon gaat 20 uur mee! Ik gebruik oplaadbare batterijen van Garmin. Werken helemaal perfect hoor! Maar dit even terzijde natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GoudHaartje Geplaatst 1 november 2010 Share Geplaatst 1 november 2010 En dat afgezet tegen het batterij-verbuik...na ca 6 uur is ie al vrijwel leeg! En dan stopt het voor mij, Vista kan ong. 20 uur mee met batterijen en dat heb ik absolut nodig. Prettige verkoop/ruil. Ik weet niet of er veel verschil in zit met oregon 300. Maar ik doe gewoon een hele dag met twee penlites. Alleen bij nachtcaches is de schermverlichitng veel aan en verbruikt ie meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 1 november 2010 Share Geplaatst 1 november 2010 Onze ervaringen in volgorde van aanschaf, we hebben ze nog alle drie. 1. Etrex Vista C, batterijen vreter, klein scherm, mijn leesbril hard nodig 2. GPSMAP 60 CsX, uitermate tevreden over, mogelijkheden, ontvangst, langdurig batterij gebruik, echter geen wherigo, heeft uitbreidbaar geheugen. 3. Oregon 450, Niks mis mee maar in het veld minder gebruiksvriendelijker voor geocaching, wel wherigo mogelijkheid, batterij gaat een dag cachen mee.. Als je op de GPSMAP 60Csx een wherigo cache zou kunnen draaien had ik voor mij persoonlijk een ideaal geocache apparaat. Dus ik zou zeggen ruilen en als je eens een keer een Wherigo wilt doen aansluiten bij een ander cacher. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 1 november 2010 Share Geplaatst 1 november 2010 He le maal mee eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Famlanser Geplaatst 6 november 2010 Share Geplaatst 6 november 2010 hee AmezorC MAIL EVEN JE ADRESGEGEVENS DAN KUNNEN WE WAT AFSPREKEN. HEB VANDE WEEK AL 2X GEMAILD MAAR NOG GEEN REACTIE MOGEN ONTVANGEN VAN u vr gr Annemieke Lanser Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AmezorC Geplaatst 13 november 2010 Auteur Share Geplaatst 13 november 2010 (bewerkt) Hij kan wat mij betreft op slot, is verkocht! Nieuwe eigenaar: veel plezier en veel geocaches toegewenst . De aankoop-nota is teruggevonden, komt per post naar je toe. 13 november 2010 bewerkt door AmezorC Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden