Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Als ik trackbeheer bekijk staan daar talloze tracks in opgenomen. Hoe ze erin komen weet ik niet. Ik kan ze een voor een verwijderen maar dat gaat een uur kosten. Wie weet hoe ze erin komen en hoe ik ze er in 1x uit kan krijgen :no: ?

Geplaatst

hoihoi

welkom hier

ik weet niet welk toestel je hebt maar bij die van mij kun je instellen dat hij je tochten opslaat en dus ook dat je dat niet wil.

ik heb een garmin als jij die ook hebt wil ik wel even kijken hoe dat ookal weer zit(nu eerst even de kids naar school)

groetjes

team ijsbeer

Geplaatst

En op de Oregon kun je ook instellen of je de tracks wel of niet wilt opslaan. Let wel op dat je dit voor elk profiel apart moet doen.

Zo sla ik wel tracks op in het profiel geocaching (kan handig of leuk zijn om te zien waar je gelopen hebt), maar niet in het autoprofiel (kost alleen maar veel trackgeheugen).

Mocht dat instellen niet lukken, laat het dan even weten, dan geef ik even een stappenplan.

Geplaatst (bewerkt)

Alvast bedankt voor het meedenken.

Het betreft een Garmin oregon 550t. Als ik "Trackbeheer" kies krijg ik een scherm waarop bovenaan staat: "Huidige track" (die kan ik wissen); daaronder staat"Archived tracks" (die staan er niet in); daarna volgt een hele lange rits met balkjes waarop aanduidingen staan zoals bijv.: AH 50+ -AH49 en AH50 - AH50+ , etc.

Over die rits met balkjes gaat mijn vraag.

Ik heb ze er zelf niet (althans niet bewust) ingezet; hoe komen ze er dan w'el in en vooral hoe krijg ik ze er in 1x uit. Wissen lukt wel maar dat moet dan een voor een en dat gaat ik weet niet hoe lang duren.

bewerkt door herm
Geplaatst

Volgens mij zijn de antwoorden op je vragen hierboven al gegeven?

Wil je geen tracks meer aanmaken, ga dan naar:

Stel in -> Tracks

en stel in: Tracklog: niet opnemen

Dit moet je voor elk profiel apart doen

Om de al opgenomen tracks te verwijderen (zie ook antwoord Mon-Roe) ga je naar

Stel in -> Reset

en kies voor: Wis huidige track

Je hebt dan alleen de gearchiveerde tracks nog over. Die kun je er via Trackbeheer uithalen, maar daar is misschien ook nog wel een snellere manier voor.

Succes!

Geplaatst

Ik heb ze er zelf niet (althans niet bewust) ingezet; hoe komen ze er dan w'el in en vooral hoe krijg ik ze er in 1x uit. Wissen lukt wel maar dat moet dan een voor een en dat gaat ik weet niet hoe lang duren.

Standaard staat het loggen van tracks op alle profielen aan. Zo komt de oregon uit de fabriek. Wil je dit niet dan kan je inderdaad de tracks uitzetten zoals hierboven al beschreven.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...