Tjakas Geplaatst 10 oktober 2010 Geplaatst 10 oktober 2010 Hallo, Ik ben al 2 jaar Premium lid en ik wil de betaalmethode via Visa card veranderen in Paypal. Ik ga mijn creditcard opzeggen maar wil toch mij lidmaatschap voor Geocaching voorzetten. Andere betaal methoden via een credit card (Visa en andere kaarten) ben ik niet tegen gekomen in het wijzigings formulier op de website www.geocaching.com. Wie kan mij helpden om informatie waar ik mij huidige account kan omzetten naar een paypall account zonder mij huidige account te annuleren. Met vriendelijke groeten. Tjakas
handleiding Geplaatst 10 oktober 2010 Geplaatst 10 oktober 2010 ??? Je kan toch gewoon elk jaar opnieuw betalen Als je niet meer betaalt wordt je gewoon een member zonder de privileges van Premium Ik betaal jaarlijks met paypal, dit jaar ben ik 2 weken geen Premium geweest Account verdwijnt niet
Cache Team Geplaatst 13 oktober 2010 Geplaatst 13 oktober 2010 Hallo, Ik heb speciaal een PayPal rekening geopend om mijn premium account te kunnen verlengen. Mijn creditcard heb ik opgezegd. Heb op mijn PayPal rekening geld gezet zodat ik kan gaan verlengen. Ga ik vanuit de geocaching.com site naar PayPal om te betalen blijkt dat de geocaching site voor directe betalingen een creditcard aan je PayPal rekening gekoppeld wil zien. EN DIE HEB IK NIET MEER!!! Wat nu?
De Scheertjes Geplaatst 13 oktober 2010 Geplaatst 13 oktober 2010 Je kan ook PM "kopen" bij de Geocachingshop.nl. Weet niet precies hoe je daar moet betalen.
De Haelder Geplaatst 13 oktober 2010 Geplaatst 13 oktober 2010 Hallo, Ik heb speciaal een PayPal rekening geopend om mijn premium account te kunnen verlengen. Mijn creditcard heb ik opgezegd. Heb op mijn PayPal rekening geld gezet zodat ik kan gaan verlengen. Ga ik vanuit de geocaching.com site naar PayPal om te betalen blijkt dat de geocaching site voor directe betalingen een creditcard aan je PayPal rekening gekoppeld wil zien. EN DIE HEB IK NIET MEER!!! Wat nu? Ik heb een week geleden via paypal betaald zonder gekoppeld te zijn aan visa. Geen enkel probleem. Bij geocachingshop.nl kun je via IDEAL betalen.
madman Geplaatst 7 oktober 2011 Geplaatst 7 oktober 2011 (bewerkt) Mij lukt het ook maar niet om een premium membership te nemen op Geocaching.com. Na veel adviezen van collega-cachers dan toch PayPal aangevraagd. Omdat ik geen credit-card hebt, hier dan maar een bankrekening aan gekoppeld. Dit laatste is succesvol gelukt. Maar wil nu niet een berg geld gaan storten naar PayPal. Maar telkens als ik nu een premium membership wil hebben op Geocaching.com dan heb ik twee keuzes: 1. Koppel een credit-card aan je PayPal account 2. Stort meer geld op je PayPal account Als beiden echt geen optie is, dan laat maar zitten hoor ... Vind het net zo vaag als chippen ... allemaal geld erop zetten en er vervolgens niks mee doen. Dan toch maar eens geocachingshop.nl proberen, al ziet die website er erg onbetrouwbaar uit 7 oktober 2011 bewerkt door madman
getzie family Geplaatst 7 oktober 2011 Geplaatst 7 oktober 2011 Ik snap het niet helemaal hoe zo geld storten op je pay-pal ? hij zit toch aan je bankrekening vast of zie ik het nu verkeerd . Ik betaal via credit card aan com (pay-pal betaald com en ik de credit card)
geoside Geplaatst 7 oktober 2011 Geplaatst 7 oktober 2011 Wij hebben al verschillende keren besteld bij geocachingshop.nl. Je ontvangt een bevestigingsmail van je bestelling en binnen een paar dagen heb je het bestelde binnen.
Fam Vogel Geplaatst 7 oktober 2011 Geplaatst 7 oktober 2011 gewoon bestellen op www.geocachingshop.nl geen gedoe met paypall of creditcard gewoon makkelijk betalen met I-deal en binnen een paar dagen ben je premium member veel succes
Sivota Geplaatst 8 oktober 2011 Geplaatst 8 oktober 2011 (bewerkt) Dan toch maar eens geocachingshop.nl proberen, al ziet die website er erg onbetrouwbaar uit De shop is een "official Groundspeak distributor" Dat kun je o.a. controleren onderaan de frontpage van de site van de shop zelf en bij Geocaching.com hier Persoonlijk heb ik prima ervaringen met deze shop. Overigens is het bij Paypal zo geregeld dat je de rekening kunt koppelen aan jouw creditcard en aan een gewone betaalrekening (internationaal meestal vier of vijf dagen). Bij een koppeling aan jouw betaalrekening is het zo dat de afhandeling van de betaling altijd vertraagd plaatsvindt. De meeste shops of prive handelaren vinden dat prima en wachten een dag of wat en verzenden het gekochte pas wanneer de voltooiing van de afrekening bij hen bevestigd wordt. Anderen willen echter uitsluitend een directe afrekeningen en dat kan alleen met een creditcard of (ingeval van de koppeling aan de bankrekening) wanneer er ook nog eens voldoende saldo op je Paypal rekening zelf staat. Wanneer je de Paypal rekening dus aan een gewone betaalrekening koppelt, dan kun je geen directe betalingen doen. Wil je dat ook kunnen, dan moet je een bedrag op de Paypal rekening zelf zetten. Ik doe zelf Paypal betalingen via een koppeling aan mijn betaalrekening, maar heb er voor directe betalingen 50 dollar opgezet, die ik aanvul wanneer ik er gebruik van maak. 8 oktober 2011 bewerkt door Sivota
Aanbevolen berichten