Spring naar bijdragen

Barny betrapt?


Aanbevolen berichten

Datzelfde XP is er de oorzaak van dat ik de afgelopen dagen niet heb kunnen reageren :beerchug:

Dus nu weer terug naar 98

 

Mocht iemand een hint omtrent de woonhoogte van Wortel nodig hebben, ben ik tegen lichte vergoeding bereid wat te helpen. Geloof me, gezien de foto verwacht je deze verdieping niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dat XP van Barney, uit betrouwbare bron vernomen dat hij er al dagen mee bezig is, dus vriendelijkheid morgen is zeker aan te raden. Hij maakt immers de erwtensoep, die wij gaan eten.

 

En ik heb ook vernomen dat hij voor Marja een andere soep heeft, maar daar krijg je geurige bijwerkingen van. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar nu op zoek naar het huis van Williii, dankzij de invalhoek moet op te maken op wekle hoogte hij woont. Wie vind zonder coordinaten het huis van Williii ;)  :D

 

Maak er maar ff een cache van dan bel ik vanavond wel ff bij hem aan. Oh nee, ik wacht wel even totdat Pyne deze cache ontmaagd heeft. Ik heb daar niet zo'n behoefte aan... :huh:

 

Williii hou er rekening mee dat Pyne vroeg opstaat. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat XP van Barney, uit betrouwbare bron vernomen dat hij er al dagen mee bezig is, dus vriendelijkheid morgen is zeker aan te raden. Hij maakt immers de erwtensoep, die wij gaan eten.

 

En ik heb ook vernomen dat hij voor Marja een andere soep heeft, maar daar krijg je geurige bijwerkingen van. :D

Pijn in mijn hoofd, wallen onder mijn ogen, een zenuwinzinking nabij maar eindelijk heb ik mijn @#$%$#& ding weer een beetje in het gareel.

nu afwachten of het zo blijft ;)

Toch leuk om te lezen dat iedereen zeer meelevend is :huh:

Iedereen die morgen bij wie durft is tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is er niets waar van het XP-verhaal van 8BG.

Hem kennende denk ik dat hij is ondergedoken om maar niet letterlijk te hoeven onderduiken tijdens het Wie Durft-event. :thumbup:

 

Tegen lichtere vergoeding dan 8BG wil ik ook wel inlichtingen geven omtrent de woonhoogte van W.C.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...