Wilxlii Carrotte Geplaatst 17 januari 2004 Share Geplaatst 17 januari 2004 Zit ik net rustig achter mijn pc-tje, kijk ik even van 9 hoog naar buiten naar de autoweg, wie zie ik daar rijden met zijn gele bussie? BARNY? Er zijn misschien wel meer van deze gele bussies met witte bovenkant. Kan iemand mij bevestigen of het Barny is? Heb vanuit mijn kamer heel snel een foto genomen: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 17 januari 2004 Share Geplaatst 17 januari 2004 Zat er een GC sticker op ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
barnold Geplaatst 17 januari 2004 Share Geplaatst 17 januari 2004 in zitten er travelbugs achter de voorruit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamTobi Geplaatst 17 januari 2004 Share Geplaatst 17 januari 2004 Nee dat is hem niet, ik zie de boot niet liggen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 17 januari 2004 Share Geplaatst 17 januari 2004 Zal hij zich een dag vergist hebben De route verkennen hoeft hij niet, hij zou met mij koek en zopie gaan spelen Marja hoopt wel dat iedereen snert lust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilxlii Carrotte Geplaatst 17 januari 2004 Auteur Share Geplaatst 17 januari 2004 Barny had al meermalen via notes bij meerdere caches aangekondigd naar Delft te komen om daar zijn zwakke geocache-verleden wat op te vijzelen. Dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 17 januari 2004 Share Geplaatst 17 januari 2004 hoopt wel dat iedereen snert lust Zit er worst in ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 17 januari 2004 Share Geplaatst 17 januari 2004 Zit er worst in ? Volgens het plaatje op het blik wel Marja die geen snert lust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilxlii Carrotte Geplaatst 17 januari 2004 Auteur Share Geplaatst 17 januari 2004 Helaas pindakaas. Heb net via via Barny aan de lijn gekregen en hij zit gewoon thuis. En hoopt dat zijn bussie niet gestolen is, hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
andemo Geplaatst 17 januari 2004 Share Geplaatst 17 januari 2004 Maar nu op zoek naar het huis van Williii, dankzij de invalhoek moet op te maken op wekle hoogte hij woont. Wie vind zonder coordinaten het huis van Williii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilxlii Carrotte Geplaatst 17 januari 2004 Auteur Share Geplaatst 17 januari 2004 Maar nu op zoek naar het huis van Williii, dankzij de invalhoek moet op te maken op wekle hoogte hij woont. Wie vind zonder coordinaten het huis van Williii Zoals Andemo al in een ander draadje zelf opmerkte, dat ie sterker is in het maken van raadsels dan in het oplossen ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 17 januari 2004 Share Geplaatst 17 januari 2004 Helaas pindakaas. Heb net via via Barny aan de lijn gekregen en hij zit gewoon thuis. En hoopt dat zijn bussie niet gestolen is, hahahaha Ik heb uit zeer betrouwbare bron dat Barny tegen zijn computer aan het schelden is omdat hij Windows XP niet geïnstalleerd krijgt Ik geloof zelfs dat hij op het punt staat om hem het raam uit te gooien Ruud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wilxlii Carrotte Geplaatst 17 januari 2004 Auteur Share Geplaatst 17 januari 2004 Helaas pindakaas. Heb net via via Barny aan de lijn gekregen en hij zit gewoon thuis. En hoopt dat zijn bussie niet gestolen is, hahahaha Ik heb uit zeer betrouwbare bron dat Barny tegen zijn computer aan het schelden is omdat hij Windows XP niet geïnstalleerd krijgt Ik geloof zelfs dat hij op het punt staat om hem het raam uit te gooien Weer een syndroom erbij. Arme Barny... Laten we hem morgen allemaal vriendelijk en voorkomend tegemoet treden. Dat heeft ie even nodig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex Geplaatst 17 januari 2004 Share Geplaatst 17 januari 2004 Maar nu op zoek naar het huis van Williii, dankzij de invalhoek moet op te maken op wekle hoogte hij woont. Wie vind zonder coordinaten het huis van Williii 9-hoog, dat schrijft hij vlak boven de foto ++ Lex ++ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
andemo Geplaatst 17 januari 2004 Share Geplaatst 17 januari 2004 Nou, nu is het nog makkelijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden