Spring naar bijdragen

Cache Als Waypoint


mapi

Aanbevolen berichten

Bij het versturen naar de GPS van een cache komt deze in de Garmin vista hcx wel bij de geocaches te staan maar hoe kom ik vervolgens bij de begeleidende notities van de cache? in het scherm notities komt alleen de eerste regel te staan en dan houdt het op.

bewerkt door mapi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Voor zover ik weet houdt het op bij hetgeen je nu ziet .. beperkte notities dus .. bij een GPSmap (60) is er ook maar beperkte ruimte voor notities.

Dat wordt dus handmatig aanpassen (heel veel afk. en alleen het hoognodige aan info gebruiken) als je paperless het veld in wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij de vista hcx krijg je idd niet meer info dan dat. Als je graag paperless wilt cachen, zul je dat met een extra apparaat moeten doen (bijvoorbeeld een laptop met gsak, html-bestand op je mobiel (via gsak erop te zetten), mobiel internet op je mobiel), of een toestel aanschaffen dat geschikt is voor paperless cachen, zoals een oregon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is ook een manier om meer informatie bij je caches te krijgen, al is deze een beetje omslachtig.

Je kunt (maximaal 25) POIs bij je cache laten zetten door een gsak macro en daarin informatie over je cache hebben staan. Die is dan dus wel opgedeeld in kleine brokjes, maar voor wij een Oregon hadden, hebben wij daar toch erg veel plezier van gehad.

Mocht je hier interesse in hebben, dan wil ik het wel een keer preciezer uitleggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...