mapi Geplaatst 9 oktober 2010 Geplaatst 9 oktober 2010 (bewerkt) Bij het versturen naar de GPS van een cache komt deze in de Garmin vista hcx wel bij de geocaches te staan maar hoe kom ik vervolgens bij de begeleidende notities van de cache? in het scherm notities komt alleen de eerste regel te staan en dan houdt het op. 9 oktober 2010 bewerkt door mapi
parreg Geplaatst 9 oktober 2010 Geplaatst 9 oktober 2010 Voor zover ik weet houdt het op bij hetgeen je nu ziet .. beperkte notities dus .. bij een GPSmap (60) is er ook maar beperkte ruimte voor notities. Dat wordt dus handmatig aanpassen (heel veel afk. en alleen het hoognodige aan info gebruiken) als je paperless het veld in wil.
Fotogravinnetje Geplaatst 9 oktober 2010 Geplaatst 9 oktober 2010 bij de vista hcx krijg je idd niet meer info dan dat. Als je graag paperless wilt cachen, zul je dat met een extra apparaat moeten doen (bijvoorbeeld een laptop met gsak, html-bestand op je mobiel (via gsak erop te zetten), mobiel internet op je mobiel), of een toestel aanschaffen dat geschikt is voor paperless cachen, zoals een oregon.
eitjes Geplaatst 9 oktober 2010 Geplaatst 9 oktober 2010 Er is ook een manier om meer informatie bij je caches te krijgen, al is deze een beetje omslachtig. Je kunt (maximaal 25) POIs bij je cache laten zetten door een gsak macro en daarin informatie over je cache hebben staan. Die is dan dus wel opgedeeld in kleine brokjes, maar voor wij een Oregon hadden, hebben wij daar toch erg veel plezier van gehad. Mocht je hier interesse in hebben, dan wil ik het wel een keer preciezer uitleggen.
Wad-Seekers Geplaatst 10 oktober 2010 Geplaatst 10 oktober 2010 Ik weet niet of TS interesse heeft... maar wij wel. Meer info over het opdelen van de info is ons zeer welkom. Lijkt een goede toevoeging voor de mogelijkheden op de vista.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden