Mr.Atari Geplaatst 8 oktober 2010 Geplaatst 8 oktober 2010 Misschien hadden ze hun pilletjes niet geslikt die morgen? Dat lijkt me een vereiste... In zo'n geval denk ik trouwens dat je met ADHD een behoorlijk voordeel hebt...
Charissa1404 Geplaatst 8 oktober 2010 Geplaatst 8 oktober 2010 Geloof mij maar. Een beetje ADHD-er krijg je al niet mee voor zo'n 20 caches op een dag, laat staan voor 1500
walking spirit Geplaatst 8 oktober 2010 Geplaatst 8 oktober 2010 Er is ook een Power Trail in Zweden. Maar Travel Wolf en ik hebben m niet gedaan. Puur omdat wij meer van de wandelingen zijn en niet achter elkaar alleen maar microotjes oppikken. Hadden er dus op dat moment geqwoon geen zin in.
GeoVlinder Geplaatst 10 oktober 2010 Geplaatst 10 oktober 2010 Geloof mij maar. Een beetje ADHD-er krijg je al niet mee voor zo'n 20 caches op een dag, laat staan voor 1500 Hier beetje veel ADHD-er en inderdaad nog geen 20 op een dag, maar kan me niet voorstellen dat dat typisch ADHD is. Wel?
Charissa1404 Geplaatst 10 oktober 2010 Geplaatst 10 oktober 2010 Ik snap je reactie Geovlinder, maar vergeet de AD niet in de diagnose ADHD. Mensen zijn vaak geneigd te denken aan de hyperactiviteit, en vergeten daarbij de Attention-Deficit. Oftewel de ADHD-ers zijn geen Jochem Meyers die van cache naar racen omdat ze de hyperactiviteit hebben. Veel mensen zijn geneigd bij drukke mensen al te denken: Goh die heeft ADHD. Maar vergeten hierbij te denken aan the attention deficit. Gebrek aan focus, en een overheersende impulsiviteit. Enfin, back on topic: 1500 caches in een dag is veel.
Team Rembrandt 2 Geplaatst 10 oktober 2010 Geplaatst 10 oktober 2010 Da's geen loggen, da's liegen! Anyway, als degene die beweert dit alles gevonden te hebben zich hierbij prettig voelt dan zeg ik doen. Ieder z'n hobby...
GeoVlinder Geplaatst 11 oktober 2010 Geplaatst 11 oktober 2010 Diagnose hier is ADD, maar ADHD snappen de meesten beter, dus weet precies wat je bedoeld Charissa.
maca_en_niels Geplaatst 11 oktober 2010 Geplaatst 11 oktober 2010 (bewerkt) Wij hebben 3 First to finds gehad op deze powertrail We reden er 2 weken voor het event (en dus voordat ze gepubliceerd werden) langs, wisten dat er een powertrail zou komen, en dan begint het wel op te vallen als er iedere 300 meter bandensporen in de berm staan en er een dikke steen / hoopje stenen / struikje etc. naast ligt. Dus na zo'n 50 mijl toch besloten de camper eens te stoppen en ff te kijken of onze vermoedens waar waren en ja hoor! voor de lol gelogd en de plek gemarkeerd in de gps. maar ja na nog eens een tig aantal mijl ben je toe aan een pauze en ja daar lag ook een kokertje.. dus weer gelogd en gemarkeerd. Op een gegeven moment zagen we wel nog de bandensporen maar geen duidelijke cache hoopjes meer dus weer ff stoppen .. en ja hoor de derde gelogd en gemarkeerd.. na nog zo wat km's (wij moesten toch door naar onze bestemming) zien we na de laatste banden sporen een witte pick-up truck met wat mensen er in.. ze wuifden ons vrolijk verder dus we zijn helaas niet gestopt.. maar na een mail diezelfde avond bleken het de cacheleggers geweest te zijn die daarnet de laatste caches gelegd hadden... de micro's die wij gelogd hadden waren dus allemaal dezelfde dag uitgezet als dat wij erlangs kwamen. Later via een notify binnen een bepaald aantal meters van de door ons gemarkeerde coördinaten hebben we de caches kunnen loggen We hadden er natuurlijk veel meer kunnen loggen maar dat vonden we eigenlijk al op het randje van wel of niet gepast zijn aangezien ze pas ruim 2 weke later gepubliceerd zouden worden, (maar ja we hadden ze wel zelf eerlijk gevonden) Over de route: De extra terrestrial highway gaat door een ontzettend mooi woestijngebied. Voor ons als Amerika-fans echt een aanrader. en powertrails? tja eigenlijk zijn ze wel grappig. Ze liggen vaak in een mooi of bijzonder gebied.. met zo zijn eigen dingen waardoor 'moeilijk' is... zoals schorpioenen, spinnen, slangen en een temperatuur van zo'n 40 graden.. en als je iedere 300 meter moet uitstappen, pakken, loggen, je admin bijwerken, verstoppen, instappen en verder.. dan krijg je het flink warm (en zonnebrand heb je ook zo). Het is dus een heel andere uitdaging.. Overigens is ook het loggen savonds nog een hele klus en dat was in ons geval nog maar een powertrail van 70 caches (een andere dus dan de ET highway). edit: ik las nu nog even terug en zie dingen als vast geen normale logrolletjes etc, en fastfood.. Het zijn/waren fotorol-doosjes en met een opgerold logrolltje van zo'n 6 strookjes.. die zit dus niet zo mega strak en propvol in het doosje als dat je hier in NL vaak ziet. Stempels: met je nederlandse vistaprint stempel moet je verdomd goed mikken... die is bijna te breed. Oh en de ET-Highway loopt dus langs area 51 en het plaatsje Rachel (met de a'le'in) Je komt onderweg langs 3 dorpjes (gehuchten) en je komt dus geen restaurantjes / benzinestations / tekenen van leven tegen. Dat iemand benzine meeneemt is niet gek, sterker nog dat wordt zelfs aangeraden. Het parkeren van je cachemobiel daar hoef je niet moeilijk over te doen.. gewoon op de weg laten staan.. wij zijn in de 5 - 6 uur die we over de weg hebben gereden 3 tegenliggers tegen gekomen. Ik vind dit gebied een aanrader! En of je dan wel of niet 1/2/20/1021 caches van de powertrail doet tja.. dat moet ieder zelf weten. 11 oktober 2010 bewerkt door maca_en_niels
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden