2lingpa Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 Hallo, Al even zitten zoeken via de searchengine maar nog geen hits. Tijdens het MEE-event en ook afgelopen weekend ben ik een paar cachers tegengekomen die een serie handige images op hun Oregon hadden staan. Die handige kaartjes/images laten allerlei conversies/vertalingen zien voor bijv morse, letterwaarde, egyptisch, etc. Beide cachers verwezen me naar het forum maar klaarblijkelijk heb ik het magic word voor deze images nog niet gevonden. Kan iemand me aub op het juiste spoor zetten? Alvast bedankt, 2lingPa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heracross Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 dit is waarschijnlijk de "Geocaching Tools Wherigo" van technicum. Dit draadje: klikkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steensnoeper Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 Hallo, Al even zitten zoeken via de searchengine maar nog geen hits. Tijdens het MEE-event en ook afgelopen weekend ben ik een paar cachers tegengekomen die een serie handige images op hun Oregon hadden staan. Die handige kaartjes/images laten allerlei conversies/vertalingen zien voor bijv morse, letterwaarde, egyptisch, etc. Beide cachers verwezen me naar het forum maar klaarblijkelijk heb ik het magic word voor deze images nog niet gevonden. Kan iemand me aub op het juiste spoor zetten? Alvast bedankt, 2lingPa Ik zal ze je wel even toesturen, meteen met een uitleg waar ik ze heb staan. groeten, bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
2lingpa Geplaatst 13 september 2010 Auteur Share Geplaatst 13 september 2010 dit is waarschijnlijk de "Geocaching Tools Wherigo" van technicum. Dit draadje: klikkie Hoi Heracross, Die Wherigo was bij het zoeken al naar boven gekomen. Mooi stukje werk van Technetium, maar niet wat ik zoek. In ieder geval bedankt voor je reactie. grtz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geo-Hoppers Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 (bewerkt) The Wherigo Tool is hier te downloaden: KLIK (Voor wie het wel wil hebben ) 13 september 2010 bewerkt door Geo-Hoppers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
2lingpa Geplaatst 13 september 2010 Auteur Share Geplaatst 13 september 2010 Hallo Bob, Bedankt voor de snelle (re)actie. Ik zie ze wel verschijnen. thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
technetium Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 Bob schreef: Ik zal ze je wel even toesturen, meteen met een uitleg waar ik ze heb staan. Mag het ook via dit forum? Dan hebben anderen (zoals ik bijvoorbeeld) er ook wat aan. Tc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
2lingpa Geplaatst 13 september 2010 Auteur Share Geplaatst 13 september 2010 Bob schreef: Ik zal ze je wel even toesturen, meteen met een uitleg waar ik ze heb staan. Mag het ook via dit forum? Dan hebben anderen (zoals ik bijvoorbeeld) er ook wat aan. Tc Is er geen "sticky" waar we deze en aanverwante content kunnen parkeren? Of is er ook een download-sectie die ik nog niet ontdekt heb? grtz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GerardM86 Geplaatst 13 september 2010 Share Geplaatst 13 september 2010 Volgens mij bedoelen jullie deze tools? Berichtje 12 bevat een link die wel werkt, de link in bericht 1 werkt niet bij mij momenteel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboppe Geplaatst 18 december 2010 Share Geplaatst 18 december 2010 Bedoelen jullie niet gewoon deze (zonder batterijen): http://jgeo.nl/handig/? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden