Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wil eigenlijk (al langere tijd) eindelijk eens premium member worden. Probleem hierbij is dat geocaching alleen betalingen met een creditcard accepteert.

En die heb ik dus niet, en wil ik ook niet hebben!

Nu hoorde ik onlangs dat je tegenwoordig ook een banknummer aan PayPal kunt koppelen. Dus zo gezegd zo gedaan, accountje gemaakt en wederom geprobeerd.

Geocaching blijft echter om een creditcard mekkeren. Willen ze niet dat ik m'n lidmaatschap upgrade?

Hoe los ik dit op, iemand ook al eens met dit bijltje gehakt??

Geplaatst

Heb mijn ing rekening gekoppeld paypal al een 2 jaar geleden en werkt feilloos

pas geleden mijn abbo vernieuwd, no probs

Geplaatst (bewerkt)

Ja, laat een bevriende geocacher met een creditkaart jou een geschenkabonnement geven. Vervolgens betaal je hem kontant terug en je geeft hem een biertje. Dan is alles weer geregeld.... Toch?

bewerkt door Gerrit Tabak
Geplaatst
Wil eigenlijk (al langere tijd) eindelijk eens premium member worden. Probleem hierbij is dat geocaching alleen betalingen met een creditcard accepteert.

Nu hoorde ik onlangs dat je tegenwoordig ook een banknummer aan PayPal kunt koppelen. Dus zo gezegd zo gedaan, accountje gemaakt en wederom geprobeerd.

Geocaching blijft echter om een creditcard mekkeren. Willen ze niet dat ik m'n lidmaatschap upgrade?

Ik durf het bijna niet te vragen, maar heb je bij Select a Payment Type: wel voor PayPal gekozen door middel van het zwarte pijltje rechts van het invuldveld? Standaard staat dit namelijk op Credit Card.

Geplaatst

Ook ik heb geen creditcard (en ook ik wil die niet) maar met PayPal is het mij al twee jaar achter elkaar gelukt. Dus het moet kunnen lijkt me.

Geplaatst (bewerkt)
Je kunt het ook via DEZE winkel aanschaffen en op een andere manier betalen.

Dat werkt goed heb ik ook gedaan met verlengen :lol1::eek:

bewerkt door AJKwak
Geplaatst

Ik durf het bijna niet te vragen, maar heb je bij Select a Payment Type: wel voor PayPal gekozen door middel van het zwarte pijltje rechts van het invuldveld? Standaard staat dit namelijk op Credit Card.

:lol1: uiteraard :eek:

Geplaatst

:lol1: bedankt gaan we proberen

Wow, wel 7 euro meerrrr

Geplaatst

Het enige wat ik me nog zou kunnen bedenken is misschien de browser waarmee je dit doet? Ik zelf namelijk regelmatig problemen met de .com site in Google Chrome. Ik zie bepaalde grafische opmaken niet en moet dan even van browser switchen.

Mijn ervaring met het koppelen vd bankrekening aan paypal is wel dat dit enkele dagen duurt. Ze verifieren dit dan door een paar cent op je rekening te storten, dus wellicht is deze nog niet "geactiveerd"?

Ik hoop dat je het snel voor elkaar krijgt.

Geplaatst

Het enige wat ik me nog zou kunnen bedenken is misschien de browser waarmee je dit doet? Ik zelf namelijk regelmatig problemen met de .com site in Google Chrome. Ik zie bepaalde grafische opmaken niet en moet dan even van browser switchen.

Mijn ervaring met het koppelen vd bankrekening aan paypal is wel dat dit enkele dagen duurt. Ze verifieren dit dan door een paar cent op je rekening te storten, dus wellicht is deze nog niet "geactiveerd"?

Ik hoop dat je het snel voor elkaar krijgt.

Goeie, maar helaas. Normaal werk ik met Firefox en dat geeft inderdaad wel eens problemen. Echter ook in IE komt de volgende melding:

"U moet een creditcard toevoegen om de aankoop te voltooien. Dit komt waarschijnlijk omdat de verkoper geen uitgestelde bankbetalingen accepteert. Voor sommige betalingen, zoals directe betalingen, is een creditcard vereist."

Je zou haast gaan denken dat je inmiddels niet meer met een gekoppelde bankrekening kunt betalen :beerchug:

Geplaatst

:beerchug: bedankt gaan we proberen

Wow, wel 7 euro meerrrr

Het verschil zit 'm voornamelijk in het feit dat een NL bedrijf BTW (19%) af moet dragen.

Daarnaast is een verschil van 7 Euro wel met een erg enthousiaste koers berekend.

Die zouden wij graag nog eens terugzien :thumbup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...