guus&mary Geplaatst 25 augustus 2010 Geplaatst 25 augustus 2010 Het is mogelijk om via GSAK of een ander programma de symbolen die aan geven welk type de cache is te laden in de GPS. Nu weet je niet als je met de GPS op pad bent welk type de dichtbijzijnde cache is.
Waldio Geplaatst 25 augustus 2010 Geplaatst 25 augustus 2010 Je hebt gebruikers symbolen in je GPS die je kunt aanpassen. En MapSource heeft volgens mij ook symbolen voor cache types. Misschien dat je van MapSource de symbolen naar je GPS kunt sturen? (Heb het nog nooit gedaan, zit alleen even hard op te denken. Misschien heb je er wat aan)
J-Thread Geplaatst 25 augustus 2010 Geplaatst 25 augustus 2010 Is dit een opmerking of vraag? Als het een vraag is: ja, dat kan in GSAK, via GPS -> Send Waypoints -> Change symbols en dan "Cache type only" kiezen. Ik heb het overigens zelf niet geprobeerd, maar ik ga er vanuit dat dit werkt.
thex Geplaatst 25 augustus 2010 Geplaatst 25 augustus 2010 (bewerkt) En MapSource heeft volgens mij ook symbolen voor cache types. MapSource (Garmin) heeft vaste codes voor alles wat ze op de kaarten willen plakken. Zoek de geocache gerelateerde nummers op, zoek in de kaart installatie van de betreffende kaart het .typ bestand op (als die er is, tool mapsettool kan helpen). Daarna dit typ bestand editen met een hiervoor geschikte editor. Je kunt je eigen plaatjes maken. Daarna typ bestand aan kaart koppelen (mapsettool). Kaart uploaden naar de GPS, en voilah. Echter: je kunt de hele look and feel van je kaarten aanpassen met het typ bestand. Oppassen is noodzaak. Dit is geen eenvoudig proces. Voor de codes: http://www.mail-archive.com/mkgmap-dev@lis...k/msg01125.html Ik denk de custom points subreeks. 25 augustus 2010 bewerkt door thex
handleiding Geplaatst 25 augustus 2010 Geplaatst 25 augustus 2010 lees hier maar (wel engels) en bij vragen PM Nadeel is dat de Etrex legend maar een geocaching symbool kan onthouden Ik heb dus een traditional als geocache symbool en een smiley voor een found
silkwood Geplaatst 25 augustus 2010 Geplaatst 25 augustus 2010 Hier kan je hele bruikbare informatie vinden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden