Spring naar bijdragen

Simpel 'found' Statistiek / Grafieken


Greenturtel

Aanbevolen berichten

Bij vele medecachers zie ik vele uiteenlopende soorten statistieken van de gevonden caches.

 

Nu werk ik NIET met GSAK en wil ik eigenlijk alleen 2 kaartjes: 1 van de hele wereld waarop de (bijv. rood gekleurde) landen staan, waarop waar caches zijn gevonden en idem 1 van nederland met de provincies.

 

Is er zo'n programma (of een deel ergens van?)?

En zo ja, neemt zo'n programma dan automatisch onze tot op heden 390 gevonden caches mee en plaats die in het juiste land/provincie of moet dat deel handmatig?

 

Ik kan wel wat met computers (als ik eenmaal weet hoe het werkt) , maar ben toch - zeker met nieuwe programma's een redelijke leek. Dus als iemand een voor mij begrijpelijke oplossing weet (en mij daarbij - desnoods via PB - verder wil helpen....) zou ie fijn zijn.

 

Ik wat met spanning op reacties. Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dit is niet helemaal wat je zoekt maar gc.nl houdt van de Nederlandse cachers statistieken bij. Bijvoorbeeld voor Greenturtel. Als er standaard bij de cache een provincie is zou je de suggestie aan gc.nl kunnen doen om ook een kaartje van Nederland met provinciën toe te voegen.

 

Dit wordt allemaal 'automatisch' bijgehouden, hoewel gc.nl soms een beetje achterloopt. Enige nadeel is dat men de kaartjes volgens mij alleen kan zien als je op gc.nl bent ingelogd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fietspomp ,

hoe krijg je deze gegevens bij je account toegevoegd (profile details)

 

 

Dit is niet helemaal wat je zoekt maar gc.nl houdt van de Nederlandse cachers statistieken bij. Bijvoorbeeld voor Greenturtel. Als er standaard bij de cache een provincie is zou je de suggestie aan gc.nl kunnen doen om ook een kaartje van Nederland met provinciën toe te voegen.

 

Dit wordt allemaal 'automatisch' bijgehouden, hoewel gc.nl soms een beetje achterloopt. Enige nadeel is dat men de kaartjes volgens mij alleen kan zien als je op gc.nl bent ingelogd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...