Spring naar bijdragen

Geocacher


snuffel1309

Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn PDA (HTC Touch 2) geocacher geïnstalleerd. Nu heb ik 2 problemen, men zegt dat ik de caches kan opslaan voor offline gebruik maar wanneer ik deze in het veld gebruik dan gaat hij via 3G contectie maken met het internet. Het 2de probleem is wanneer ik thuis via mijn Wifi de caches importeer komen ze perfect in een lijst, maar wanneer ik de foto's wil raadplegen dan komt er een kader te staan met een klein rood kruis in (ik krijg wel een lijst van de foto's, maar de foto's kan ik niet bekijken). Kan iemand mij met deze problemen of probleem helpen?

bewerkt door snuffel1309
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb GCzII geïnstalleerd dit werkt goed tot de lijst met caches verschijnt. Wanneer ik op een cache klik wordt er een venster weergegeven "Cache not found". Wanneer ik uit het menu selecteer download all caches, begint hij te downloaden bv. 20 caches en daarna zegt hij 0 cache in ... mb. Ik ben geconnecteerd via wifi met internet of heeft het misschien te maken met dat ik geen premium user ben op geocaching.com. Kan je me hierbij helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze melding wordt veroorzaakt door een foutje in de software als gevolg van recente update's bij geocaching.com. De maker van deze software is op dit moment druk bezig om de fouten er weer uit te halen.

Dit zal echter even wat tijd in beslag nemen omdat uitgerekend nu een paar dagen geleden zijn pc de geest heeft gegeven. Hij moet dus een nieuw systeem in elkaar zetten en kan daarna pas met deze software verder.

Hou de site in de gaten voor een update. Mijn ervaring is dat dit over het algemeen redelijk vlot gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Het laatste bericht over geocacher is al weer twee maand oud. Heeft iemand enig idee of er nog een update te verwachten is?

Tot vorige week draaide het programma goed bij mij, maar ik heb nu problemen met het toevoegen van data.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...