meelhopper Geplaatst 1 augustus 2010 Geplaatst 1 augustus 2010 Mapsource kan geen wp's vinden terwijl ze er wel zijn. Hij kan wel wegschrijven naar de gps maar deze kan hij dan weer niet terughalen. Hij ziet ze niet. Tracks haalt hij wel binnen. Melding: Het geselecteerde apparaat bevat geen waypoints. Help Zegt
0 technetium Geplaatst 1 augustus 2010 Geplaatst 1 augustus 2010 Het geselecteerde apparaat bevat geen waypoints. Waypoints rechtstreeks met mapsouece uitlezen is mij ook nog niet gelukt. Wat wel kan is de gps op usb mode zetten en dan de gpx bestanden openen. Tc
0 ShadowXs Geplaatst 1 augustus 2010 Geplaatst 1 augustus 2010 Je hebt waarschijnlijk een Oregon 450t of 550t, gokje?? Ik heb sinds kort een 550t en liep ook tegen dit probleem aan. Deze apparaten slaan Waypoints anders op dan dat MapSource verwacht. De meest simpele manier om de WP's toch in Mapsource te krijgen: Open via windows verkenner je Garmin folder. Ga naar "\Garmin\GPX\" en sleep hier de de gewenste waypoint file handmatig naar MapSource. De optie "Receive from device" werkt helaas niet meer. Geen idee of dit nog wordt hersteld in de toekomst, maar voornoemde werkt gewoon.
0 thex Geplaatst 1 augustus 2010 Geplaatst 1 augustus 2010 Wat zit Garmin toch te rommelen de laatste tijd. Het wordt steeds onduidelijker.
0 meelhopper Geplaatst 1 augustus 2010 Auteur Geplaatst 1 augustus 2010 (bewerkt) Je hebt waarschijnlijk een Oregon 450t of 550t, gokje?? Ik heb sinds kort een 550t en liep ook tegen dit probleem aan. Deze apparaten slaan Waypoints anders op dan dat MapSource verwacht. De meest simpele manier om de WP's toch in Mapsource te krijgen: Open via windows verkenner je Garmin folder. Ga naar "\Garmin\GPX\" en sleep hier de de gewenste waypoint file handmatig naar MapSource. De optie "Receive from device" werkt helaas niet meer. Geen idee of dit nog wordt hersteld in de toekomst, maar voornoemde werkt gewoon. Ik had inderdaad eerst de 300 en nu de 450. Verdorie. Dat werrkte net zo lekker. Bedankt voor je antwoord. Ik vond overigens dit antwoord van Garmin. http://www.garmin.com/garmin/cms/site/us/s...t/searchsupport Base camp dus 1 augustus 2010 bewerkt door meelhopper
0 D_Jakke Geplaatst 1 augustus 2010 Geplaatst 1 augustus 2010 Mapsource kan geen wp's vinden terwijl ze er wel zijn. Ik kon daarstraks in "De Hel Van Loon" ook sommige waypoints niet vinden terwijl ze er wel waren Maar door toch door te zetten heb ik ze uiteindelijk wel gevonden Probeer eens de usb driver opbieuw te instaleren.
0 Gast JackHoe Geplaatst 1 augustus 2010 Geplaatst 1 augustus 2010 (bewerkt) Ik heb een Oregon 450T en Basecamp geïnstalleerd, maar ook deze "ziet" niet alles. Als ik een cache op de Oregon als gevonden heb geregistreerd, blijft basecamp hem als nog niet gevonden weergeven. Dus ook hier heeft Garmin nog wat correctie werk te doen. 1 augustus 2010 bewerkt door JackHoe
Vraag
meelhopper
Mapsource kan geen wp's vinden terwijl ze er wel zijn.
Hij kan wel wegschrijven naar de gps maar deze kan hij dan weer niet terughalen. Hij ziet ze niet. Tracks haalt hij wel binnen.
Melding:
Het geselecteerde apparaat bevat geen waypoints.
Help
Zegt
6 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten