Lemfisk Geplaatst 1 augustus 2010 Geplaatst 1 augustus 2010 Bij het projecteren worden meestal de afstanden in meters aangegven. Mijn Garmin 60cx vraagt om ingave in km's, dus dat is altijd omrekenen. Nu las ik ergens dat instellen op meters ook mogelijk is..............klopt dat ? En zo,ja hoe stel je dat dan in ? Wie weet dat ?
thex Geplaatst 1 augustus 2010 Geplaatst 1 augustus 2010 (bewerkt) Er naast zit een indicator km. deze op m(eter) zetten door met de navigatietoetsen er heen te manouvreren 1 augustus 2010 bewerkt door thex
haxepaxe Geplaatst 1 augustus 2010 Geplaatst 1 augustus 2010 Bij het projecteren worden meestal de afstanden in meters aangegven.Mijn Garmin 60cx vraagt om ingave in km's, dus dat is altijd omrekenen. Nu las ik ergens dat instellen op meters ook mogelijk is..............klopt dat ? En zo,ja hoe stel je dat dan in ? Wie weet dat ? Kan dit ook bij een Garmin Etrex Legend Hcx? ben benieuwd, Vr. gr. Gerrit
thex Geplaatst 1 augustus 2010 Geplaatst 1 augustus 2010 Anders 2 punten projecteren op 1 km afstand of 100 meter afstand, en juiste punt op de lijn gokken.
Verrijders Geplaatst 1 augustus 2010 Geplaatst 1 augustus 2010 Kan dit ook bij een Garmin Etrex Legend Hcx?ben benieuwd, Vr. gr. Gerrit Ja hoor, kan goed met een Etrex Legend Hcx! Gewoon met de cursor naar rechts scrollen. Dan komt er een menutje met mi, ft, yd, km, m, nm. Op m gaan staan, enter en je kunt de meters instellen tot op de centimeter! Succes
haxepaxe Geplaatst 1 augustus 2010 Geplaatst 1 augustus 2010 Verrijders, Heb het meteen geprobeerd en het werkt perfect. Bedankt voor de tip, ik er erg blij mee. Gerrit
vuursteentjes Geplaatst 7 maart 2011 Geplaatst 7 maart 2011 En met de etrex legend.? Heb de instellingen op metrisch staan maar afstand geeft met projecteren toch km aan. Jörgen
Team Professor X Geplaatst 7 maart 2011 Geplaatst 7 maart 2011 (bewerkt) google? 7 maart 2011 bewerkt door Team Professor X
Peetee Geplaatst 8 maart 2011 Geplaatst 8 maart 2011 En met de etrex legend.? Heb de instellingen op metrisch staan maar afstand geeft met projecteren toch km aan. Jörgen Volgens mij gaat dat met de etrex legend (niet HCx) niet lukken. Daar kun je enkel projecteren op tienden van kilometers, net als bij de gele etrex (eerste model).
Aanbevolen berichten