Spring naar bijdragen

Kid cache


Gast sassified

Aanbevolen berichten

Gast sassified

Hello!

Since this forum has been so helpful to me, I will try to contribute in a more productive manner.

I am going to create a "kid cache" to be located in front of my house. Of course, it will be no challenge but it will be an interesting way to meet other geocaching families. Once I have this going, I will post a link to it in this forum. Sound interesting? Do you have any cache container ideas? I was thinking a dog house might be interesting.

Is there anything you might like to know about American geocaching families?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Why should we be interested ;):angry:

Perhaps you can translate it in Dutch, this still is an Dutch Forum, considdering Geocaching in Holland, and not caching in a dog house somewhere on the other side of the ocean. And for HH: I can make mistakes here, at least I am trying to write it in Englisch :P

Marja ;)die totaal niet geinteresseerd is in iemand die ergens aan de andere kant van de wereld een cache voor zijn of haar deur wil plaatsen. Vooral doen, maar val ons daar niet mee lastig. Dit is alleen maar vervuiling van ons forum :D

 

Misschien een idee om een hoekje voor niet Nederlands taligen te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Why should we be interested

Misschien kun je beter stellen: Why should I be interested.

Je mag namelijk niet aannemen dat je voor ons allen kunt spreken.

Daar heb je gelijk in. Met wij bedoelde ik Ruud en mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet zeggen dat ik behoorlijk geschrokken ben van de bekrompen reacties op de postings van onze "amerikaanse vriendin". Helaas blijken de leden van dit forum tegenwoordig een dwarsdoorsnede van de Nederlandse bevolking te vormen. Waar komt al die agressie en onbegrip vandaan?!?

 

Voor de duidelijkheid: ik ken haar verder ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@boudewijn99nl

Op zich heb je helemaal gelijk en schaam ik mij voor de uitspraak. Aan de andere kant is het ook zo dat er een apart engelstalig forum is. Als wij daar in meeparticiperen schrijven we in het engels. Als er een Duitser in Zeeland of Limburg iets aan ons vraagt antwoorden we in het Duits. Als een Fransman in het Frans de weg vraagt, proberen we ook in ons beste Frans a droite te antwoorden.

Ik bedoel daar mee te zeggen dat ik altijd al mijn best probeer te doen om de ander van dienst te zijn.

Hier op een nederlandstalig forum is wat mij betreft ook iedereen welkom, maar probeer dan ook nederlands te schrijven.

Dan krijg je van mij alle begrip en medewerking die je hier wilt hebben.

 

Groet,

Maja,

die naar Spanje gaat op vakantie en een servessa besteld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier op een nederlandstalig forum is wat mij betreft ook iedereen welkom, maar probeer dan ook nederlands te schrijven.

Dan krijg je van mij alle begrip en medewerking die je hier wilt hebben.

dus wanneer Zulu Mbeki uit Swaziland met veel moeite een computer heeft weten te bemachtigen en geinteresseerd raakt in Geocaching (voortaan te noemen: geo-schatzoeken :D ) dan moet hij eerst nog nederlands leren.

 

Het verbaasd me zeer dat je zelfs op een nederlands forum eerst moet inburgeren :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben me er niet van bewust bekrompen en aggressief te zijn, wel ben ik waarschijnlijk een doorsnee Nederlander, met al zijn goeie en slechte kanten.

Deze mevrouw wil graag persee op een Nederlands forum meepraten, dat moet mogelijk zijn. Maar als ze hier draadjes gaat starten voor caches die ze in Amerika neer wil leggen dan denk ik dat ze op het .com forum moet zijn. Hier eventueel een draadje starten met een verwijzing naar haar draadje op .com lijkt mij het enig juiste.

Dit is voor mij hetzelfde als caches in Nederland maken met alleen een Engelstalige beschrijving, of het loggen van Nederlandse caches in het Engels.

We mogen ook voor onszelf opkomen hoor, hoeven niet in alles Big Brother te volgen. Als ik een cache in het buitenland doe dan zal ik altijd loggen als dat voor mij mogelijk is in de taal van de plaatser. Helaas houd dit bij Frans en Duits op, dus overige landen krijgen een Engelse log. Een cache die pas door ons gedaan is in Amsterdam nota bene, maar geplaatst door een Engelsman, is door ons gelogd in het Nederlands, en in het Engels. Wel zo netjes, maar volgens mij zeker niet verplicht. Dus nogmaals, bekrompen ben ik niet. En aggressief? nee ik zou niet weten waarom, ik vind alleen dat dit draadje niet op dit forum thuishoort.

Groetjes Marja en ook Ruud, want het is "Wij"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik tink dat wy alleyeare ùs eigen taelsje wol brûke kinne op it forum. Wha it net begrypt, kin altiid freagje om it oer te setten yn in oare tael. Der is altyd wol ien dy 't twa of meer taelen sprekke kin. Sa ik der oer tink is tael dus net it punt. Yn it algemien haw ik in protte wille om al wat de minsken sa rabbje op it forum, mar net elts underwerp belanget my oan. Dan lit ik it gewoan voorby gean en sykje nei foar my wol interessante stikjes. :D

Doch no mar krekt as ik en lit de minsken dy dizze Amerikaanse wol helpe wolle, dat dan mar dwaen. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het verbaasd me zeer dat je zelfs op een nederlands forum eerst moet inburgeren ;)

Dus vanaf heden moet iedereen in zijn eigen taal op dit forum berichtjes kunnen plaatsen. Bedoel je dat?

 

Portugees?

Portanto de presente deve todo o mundo no própria linguagem nestas mensagens de forum colocar. Quererira dizeê-lo isso?

 

Noors, speciaal voor Skygge :P

Følgelig plasserer fra aktuelt nødvendighet alle i dets egent språk på disse forumbudskap. Bety De det?

 

Handig zo'n vertaalmachine. Heb alleen geen idee meer of het klopt wat er staat, maar dit kun je dus verwachten als je in alle talen laat posten.

 

Trouwens als je in Swaziland of ergens anders in de rimboe een computer weet te bemachtigen, dan moet je eerst nog even op zoek naar een stopcontact. En is daar ook al internet? :angry:

 

Potjandorie.... de vertaalmachine spreekt geen Fries :D en verder als butterbread en griene chies kom ik niet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus vanaf heden moet iedereen in zijn eigen taal op dit forum berichtjes kunnen plaatsen.  Bedoel je dat?

Nee maar engels moet kunnen

Trouwens als je in Swaziland of ergens anders in de rimboe een computer weet te bemachtigen, dan moet je eerst nog even op zoek  naar een stopcontact. En is daar ook al internet?  :ph34r:

een stopcontact en internet moet zelfs in Swaziland nog wel lukken hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dus wanneer Zulu Mbeki uit Swaziland met veel moeite een computer heeft weten te bemachtigen en geinteresseerd raakt in Geocaching (voortaan te noemen: geo-schatzoeken  ) dan moet hij eerst nog nederlands leren.

Zelfs daar heeft onze regering voorzieningen voor getroffen, dus waarom niet?

Jij praat toch ook Frans in Frankrijk, of je probeert het in ieder geval?

 

Groet,

Maja,

die soms Nederlands al moeilijk vind

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...