Dannyboy08 Geplaatst 24 juli 2010 Share Geplaatst 24 juli 2010 Hallo allemaal, We hebben een nieuwe username aangemaakt en als het kan zouden we onze gevonden caches van onze vorige username graag mee willen nemen, zodat we niet opnieuw met 0 beginnen. Is dit mogelijk? En als het kan, hoe kan ik dat doen? Groeten Danny&Mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
parreg Geplaatst 24 juli 2010 Share Geplaatst 24 juli 2010 Al je founds nog een keer loggen, een e-mail naar de eigenaar met uitleg en je oude logs verwijderen .. Is dat een optie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zugführer Geplaatst 24 juli 2010 Share Geplaatst 24 juli 2010 Je had geen nieuwe username moeten aanmaken, maar je oude username moeten hernoemen... Weet niet of dat nu nog kan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AJKwak Geplaatst 24 juli 2010 Share Geplaatst 24 juli 2010 Je kan gewoon je username veranderen bij .com Onder account en dan edit je persoonlijke gegevens als je het op die manier doet dan hoef je niks op nieuw te loggen veranderd gewoon alles mee. het enige wat er dan nog moet worden aangepast is je je naam op .nl want die verander niet mee maar dat is gewoon even een mailtje sturen en dat word gedaan. Zo heb ik het tenminste gedaan nog niet zo heel lang geleden. groeten alex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 24 juli 2010 Share Geplaatst 24 juli 2010 (bewerkt) Je gebruikersnaam op .com wijzigen kun je tegenwoordig inderdaad zelf, zoals hier wordt beschreven. 24 juli 2010 bewerkt door Peetee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 24 juli 2010 Share Geplaatst 24 juli 2010 Dus ik kan van The X maken The Y of The Z. Toppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
repmeer Geplaatst 24 juli 2010 Share Geplaatst 24 juli 2010 Dus ik kan van The X maken The Y of The Z. Toppie Ja hoor geen probleem. Ik heb net onze naam van repmeer gewijzigd naar Team Repmeer. Dit ging zonder problemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dannyboy08 Geplaatst 24 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 24 juli 2010 (bewerkt) Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb mijn username inderdaad veranderd en probeer een mailtje te sturen naar de .nl site, maar ik kan niet inloggen (ik heb wel een account aangemaakt en gevalideerd. Ik probeer het morgen nog een keer. Bedankt! Groeten Danny_Mark 24 juli 2010 bewerkt door Dannyboy08 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden