TomTomPoes Geplaatst 22 juli 2010 Share Geplaatst 22 juli 2010 Hoe los ik het volgende probleem op? Een paar dagen geleden heb ik een cache gelopen en gevonden. Later bleek dat ik hem al een keer eerder had gelogd. Waarschijnlijk in een ander seizoen waardoor de omgeving er anders uitzag. Ik had hem ook gedownload vanaf de stipjespagina en niet vanaf die druppelpagina waardoor ik niet eerder gewaarschuwd werd. Nu zou het nog niet zo erg zijn als ik er niet een TB had uitgenomen. De cache kan ik niet meer loggen, maar hoe log ik nu de TB? TomTomPoes (DomDomPoes) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zitawalk Geplaatst 22 juli 2010 Share Geplaatst 22 juli 2010 Je zou een note kunnen plaatsen op de cache pagina en de TB gewoon retrieven. Moet geen probleem zijn lijkt mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 22 juli 2010 Share Geplaatst 22 juli 2010 In dit geval moet je inderdaad gewoon een note plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ma-Bu Geplaatst 22 juli 2010 Share Geplaatst 22 juli 2010 Tegenwoordig kan je naast de GC code zien of je hem al gevonden hebt. Staat er een rood 'vinkje' dan heb je hem al gevonden. lekker makkelijk toch ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Oliva's Geplaatst 22 juli 2010 Share Geplaatst 22 juli 2010 Je kan de TB toch gewoon loggen zonder dat je de cache logt? Dat staat los van elkaar. Als je de TB hebt retrieved verdwijnt 'ie ook van de cache inventory. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 22 juli 2010 Share Geplaatst 22 juli 2010 Je kan de TB toch gewoon loggen zonder dat je de cache logt? Dat staat los van elkaar. Als je de TB hebt retrieved verdwijnt 'ie ook van de cache inventory. Inderdaad. Trackingnummer intikken en retrieved from.... Dan staat de TB/coin in jouw inventory. Daar heb je geen log of note op de cachepagina voor nodig. Bij het droppen wel, maar dat kan inderdaad met een note, die je overigens ook na het droppen weer kunt verwijderen, de coin/TB blijft dan zitten en de note is voor de cachepagina niet interessant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast JackHoe Geplaatst 22 juli 2010 Share Geplaatst 22 juli 2010 TomTomPoes (DomDomPoes) omdat je je ergens in vergist of iets (nog) niet weet ben je nog niet gelijk dom. Ook je vraag vind ik niet dom. De antwoorden heb je in middels al kunnen lezen. Veel cache plezier en kom maar op met je vragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomTomPoes Geplaatst 25 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 25 juli 2010 Bedankt allemaal voor jullie antwoorden. Het is mij inmiddels duidelijk. Probleem is opgelost, dus over en sluiten maar. Groet, TomTomPoes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden