Spring naar bijdragen

Cache Vaker Loggen


Rally_drivers

Aanbevolen berichten

ik ga over 2 weken naar hongarije. Ik vind het leuk om een paar tb's of coins mee te nemen uit NL en daar achter te laten in een cache. Mag je voor een 2e keer naar bijvoorbeeld een tb hotel (en dit bezoek ook voor een 2e keer loggen) om daar een paar uit te halen en te verstoppen in een aantal caches in Hongarije?

 

The Rally Drivers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Een cache dubbel loggen op internet of in het logboek zelf kan, maar wanneer de cache niet is verplaatst (i.e. een nieuwe verstopplaats heeft gekregen op ruime afstand van de vorige plek) is het gebruikelijk een hernieuwd bezoek middels een ‘write note’ te loggen. Aan het aantal keren dat je een cache bezoekt zit geen maximum en bij motel en hotelcaches is het zelfs gebruikelijk dat cachers deze meerdere keren bezoeken om reizigers onderweg te helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een TB kwijtgeraakt in Hongarije. Van de laatste legger (iemand uit Belgie) kreeg ik de waarschuwing dat een groot deel van Hongarije een 'black spot' is en men lang niet altijd logt/registreert op gc.com, maar veel vaker op gc.hu. Misschien dat het in mijn geval gewoon ongelukkig toeval is dat mijn TB verdwenen is, maar een gewaarschuwde geocacher.... Dit alles voor wat het waard is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...