Spring naar bijdragen

Geen Klachten Meer Over De Laatste Update


Aanbevolen berichten

na de laatste update loop (zit) ik te klagen over meerdere punten

ik vond de opbouw (download tijd) te lang duren.

 

en de grootste ergenis was dat het kaartje onderin de cachepagina niet meer te openen was.

nu had ik wel ergens een linkje gemaakt zodat ik caches in goooooogle maps kan bekijken,

maar die stond op een locatie waar ik niet moest zijn dus iedere keer verkleinen en daarna weer op de juiste locatie inzoemen.

is erg omslachtig.

nu ik op mijn nieuwe laptop win7 en explorer8 heb draaien.

krijg ik weer netjes een aanklikbaar kaartje te zien.

 

sterker nog ik zie in het kaartje alle toegevoegde wp's te zien met de parkeerplaats

dus mijn petje af voor de nieuwe update. ;)

 

alleen jammer dat je het nergens kan zien wat de nieuwe updates zijn en of wat je er aan kan doen om het goed te laten werken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik zie dat je bij je eigen TB's en coins nu kunt aangeven of het een 'Collectible' is of niet.

 

Kan iemand mij uitleggen wat dat inhoudt?

Geef ik daarmee aan dat het een collector's item is, veel waarde heeft en daarmee de kans vergroot dat de traveller geript wordt?

Wat is de toegevoegde waarde?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, maar wel raar dat ik nu bij elke TB die rondreist moet gaan instellen dat hij niet in mijn Trackable Collection zit. Ik zou zeggen: dat is automatisch zo, tenzij ik wil aangeven dat hij WEL in mijn Trackable Collection zit.

Nu staat er bovenaan elke TB pagina dat ik niet heb aangegeven wat de Collectible status is...dat vind ik overbodige onduidelijkheid.

 

Ik zie nu dat als ik zeg dat het wel Collectible is...dat iedereen die coin of TB mag houden als ie 'm tegenkomt. Vreemde functionaliteit. Als iemand graag van zijn rondreizende coins af wil, dan moet ie dat maar in de beschrijving zetten. Dat hoeft toch niet in de 'Collectible status'...?

Ik vind het mal.

bewerkt door De Wijngemachtigde
Link naar opmerking
Deel via andere websites

en de grootste ergenis was dat het kaartje onderin de cachepagina niet meer te openen was.

 

Ik kan juist niet die googlekaartjes onderaan de cachepagina openen!! Eerder opende dat kaartje zich in een nieuw tabblad/venster, maar nu kan ik alleen maar inzoomen en uitzoomen op de cachepagina zelf. ;)

bewerkt door myrlot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan juist niet die googlekaartjes onderaan de cachepagina openen!! Eerder opende dat kaartje zich in een nieuw tabblad/venster, maar nu kan ik alleen maar inzoomen en uitzoomen op de cachepagina zelf. ;)

 

Het kan wel, maar je hebt nu de link 'Google Maps' links ervan nodig. Even wennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...