Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik verleng al een paar jaar mijn premium membership via paypal, paypal gekoppeld aan bankrekening

en niet aan een creditcard, die ik trouwens niet heb.

Nu wilde ik mijn premium membership verlengen, maar nu wordt er gevraagt naar een creditcard door

paypal. Doe ik iets verkeerd, zie ik iets over het hoofd of heeft Groundspeak iets veranderd?

Geplaatst (bewerkt)

Ik weet niet of er een fout in het systeem zit. Wat ik wel weet is als het je niet lukt dat je ook via www.geacachingshop.nl eventueel via ideal kan betalen. Dit heb ik laatst gedaan en ging snel en makkelijk.

bewerkt door Fam Vogel
Geplaatst

Groundspeak heeft geen invloed op het beleid van PayPal.

Kijk je gegevens bij PayPal dan even na of daar geen meldingen over zijn.

Geplaatst

Paypal vroeg enige tijd geleden (bij een willekeurige betaling) ook aan mij (extra) creditcardgegevens. Ik denk, dat PayPal simpelweg extra zekerheid wil hebben voor het geval, dat je saldo op je "normale" rekening onvoldoende zou zijn.

Geplaatst

Wij hebben ons membership zo'n week geleden ook verlengd en ook bij ons vroeg de site om alle creditcard gegevens. Wat ik heel erg vreemd vond is dat je alle gegevens moest invullen op een stite die niet beschermd was (https). Slechte zaak van geocaching dat dat niet beveiligd is.

Geplaatst
HttpS is toch wel beveiligd? De S staat voor secure. Heb ik ooit eens gehoord althans.

Klopt, maar het punt is nu juist dat de site van Geocaching.com waarop je je creditcardgegevens invult juist niet een https-site is. Dus zo te kraken

Geplaatst

Als je via PayPal betaalt, dan kun je ook met creditcard betalen (geen PayPal lidmaatschap nodig)

In dat geval gaat het zeker via https

Geplaatst

Het is toch zo dat je van .com bericht krijg als het weer zo ver is als je je membership moet verlengen?? Die van mij is geldig tot 7 juli, maar 'k heb nog niks gehoord. Kan ik afwachten, of gewoon alvast dokken ;)

• Top! 1
Geplaatst

Ik heb dit jaar ook geen bericht gehad. Vorige week was mijn premiumlidmaatschap ineens beeindigd. Gelukkig kost het maar een paar minuten om de betaling te doen en dan kun je direct weer gebruik maken van alle faciliteiten.

Geplaatst
Ik heb dit jaar ook geen bericht gehad. <knip>.

Toch raar dat je dan geen berichtje krijgt. Voorheen kreeg ik wel 2 of 3 keer bericht dat m'n membership beëindigd zou worden...

Geplaatst (bewerkt)
Het is toch zo dat je van .com bericht krijg als het weer zo ver is als je je membership moet verlengen?? Die van mij is geldig tot 7 juli, maar 'k heb nog niks gehoord. Kan ik afwachten, of gewoon alvast dokken ;)

Dat was mij ook al op gevallen. Andere jaren kreeg ik een bericht, maar dit jaar niet.

Het is dat ik het toevallig zag in mijn profiel, anders was ik het helemaal vergeten.

bewerkt door willyver
Geplaatst

Da's fijn dan... Wil je dus een PQ maken en dan is net je membership verlopen.

Aangezien ik die PQ's altijd vlak voor vertrek nog even maak, ga ik nu mijn membership verlengen tot 2011... Anders sta ik geheid een keer voor het blok.

Geplaatst

Ziezo, ik kan weer door tot 5 augustus 2011, dus inderdaad kun je van tevoren verlengen zonder dat je jezelf dagen tekort doet.

Voor de mensen die met CreditCard betalen, ik zag dat er daarvoor een mogelijkheid is voor "recurring membership", dan machtig je GroundSpeak tot wederopzegging om zelf jaarlijks de $ 30,00 af te boeken.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...