Spring naar bijdragen

speak american?


Gast sassified

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Wat heeft het voor zin om je bedenkingen te uiten in het nederlands? Doe het dan in het engels, dan kan de goede man ook reageren.  B)

Ik geef 'm nog steeds het voordeel van de twijfel.

Misschien zie je het niet maar C L O S E T T R E K K I E lijkt mij meer Nederlands dan Engels of voor mijn part Amerikaans. Maar laat jij je lekker in de maling nemen :ph34r:

There is for example a cache about Nijntje (the rabbit from Mr. Bruna, forgot its english name

En even voor jou informatie: De Engelse naam van Nijntje is Miffy

 

Ruud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow, sensation on the forum. Do we believe him or not, is he telling the truth, or not. Is he really what he says he is, or just some joker who wants to pull our leg. Perhaps an agent of a secret service. You never can tell.

Who am I anyway. How do I know that anyone who passes by, here on the forum, is what he/she says he/she is?

Let's not be paranoid. Believe him and help him or do not believe him and ignore him. Let's not speculate about his intentions..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

I agree with Rovel. Give the guy a f*cking break and get a f*cking life yourself...  :ph34r:

 

Nobody else watches star trek I reckon?

Tjee, ik heb er al een tering hekel aan dat caches in het Engels beschreven worden of dat er nu zelfs Nederlanders zijn die een Nederlanse cache van Nederlandse makers in het Engels loggen en nu gaan we als Nederlanders onder elkaar ook al in het Engels tegen elkaar carambalen omdat een of andere wel of niet Amerikaan iets in zijn taal vraagt?

 

Je hebt het waarschijnlijk tegen Biertjuh en dat is een Amsterdammer waarom dan in het Engels tegen hem? Die Yank is al weg en leest niet eens wat jij nu replyed. Hij schreef toch duidelijk dat replys maar naar zijn emailadres moeten omdat hij op dit forum pleite is uit angst voor een Spammer aangezien te worden.

En nu gaat iedereen in het Engels brallen en probeert men ook nog zien te laten dat hun vocabulaire in het Engels zelfs beschikt over scheldwoordjes en het gebruik in Amerika van de censurerende pieptoontjes.

 

Enneh, trekkie? trekkie is Nederlands........

 

GRTZ

 

Kruimeldief B) Iedereen die naar een psychiater gaat, moet zich na laten kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ RoveL: denk niet dat onze Kruimel zich echt zo opwindt. Maar iets waar je warm voor loopt maakt nu eenmaal dat je daar zo op reageert.

 

Enneh, trekkie? trekkie is Nederlands........

 

Denk dat er heel wat mensen nu achter de pc zitten en graag een trekkie willen. Ten slotte is het al 5 jan. dus we zijn al 5 dagen gestopt :thumbup: en dat andere trekke ach...... dat doen we alleen privé

 

Marja :lol:die nog nooit een trekkie van een siagaret genomen heeft dus nu ook niet hoeft af te kicken, maar die wel Engels spreekt, het alleen niet nodig vind op een Nederlandstalig forum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:thumbup: well, here's the truth:  I'm the author of *Treasure Hunt:  The Kid's Guide To Geocaching*  I'm trying to contact geocachers who would be interested in contributing photo(s)/stories of unusual cache containers and locations.  Each chapter also includes an interview with a "kid cacher."  Any takers?  Publication is slated for next Fall. I just don't know of any other way to make contact.  I don't want to be a spammer so this is what I'll do:  I'll get lost and just drop me an email if your interested.  Thanks. 

closettrekkie411@yahoo.com

Zie net dat ie wel zit mee te kijken. Dus helemaal get lost is ie niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me nu af of dit nu het toonbeeld van Nederlandse gastvrijheid is.

Deze persoon vraagt gewoon informatie voor een boek wat hij of zij schrijven wil.

Een boek over geocaching, een boek voor kinderen.

 

Vervolgens krijgt deze persoon het hele Amerikaanse beleid ten aanzien van het middenoosten in de schoenen geschoven en nog wat off-topic en paranoia reacties.

 

Ja, jullie merken dat ik teleurgesteld ben over de reacties.

Ik schaam mij. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sassified

Hello! I have received one email for this cache: <http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=8288c0d5-5303-43b7-8730-f29351c6ad7c>

Thank You!

I have just learned that water can be a danger issue for your kids. Interesting. Here, it depends on where you live. We have deserts with rattlesnakes, forests with bears and wildcats, rivers and big cities with strangers, etc.

 

I have been trying to translate to posts but I am sure that I do not understand them completely. Here is some more info.

I am a woman. (few American men would call themselves "sassy")

Closettrekkie means I like Star Trek but I'm "in-the-closet"(don't tell anyone). People laugh when I tell them my email because it tells them what I am hiding.

As a mom, I completely understand suspicion.

 

As far as caches go: My interest in Dutch-ness is secondary. I am mostly interested in caches that will interest kids. They will be fascinated to know that other kids (like them) from other countries are interested in this sport too. American kids need to learn how to recognize that people exist outside of the United States. Many kids do not understand the value of learning another language or of travel to other countries. We have to start somewhere.

 

Thanks for the help.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als dit draadje op een andere manier begonnen was dan had ik er misschien nog wel in geloofd. Nu blijf ik mijn twijfels houden. Bovendien is het niet erg interressant dus waarom moet je dit blijven volgen? Ik niet in ieder geval.

 

En voor Gerard: Je hoeft je niet te schamen, kom je met open vizier mij tegemoet, dan koester ik geen argwaan. Juist dat stiekeme gedoe maakt dat ik het niet vertrouw. Bovendien waarom haalt deze mevrouw het midden Oosten beleid erbij? Dit is nog altijd het Geo cache forum.

 

Speciaal voor Sassified, hoewel dit me eigenlijk tegenstaat:

If everything you tell us now is truth than you started this thread the wrong way. We Dutch are suspicious, we know that not everything or everybody is what is seems to be. For me personally it is simple: I don't understand the reason you picked Holland, just an inkspot on the Worldmap. So I don't trust you. That is the last I want to say about it, I'm not going to follow the thread, it's jus not interesting enough.

 

Marja :lol:

 

Bewerkt door Marja nadat ze door HH op een vertaal fout :D is gewezen :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We Dutch are supersticious
Not true. We dutch, except for some, are not supersticious (bijgelovig) but suspicious (argwanend), also for some. Quite a difference.

 

I reckon that no one has had contact with her yet. I have reasons to believe her, so for me there is no need to be suspicious, my "friendly" geocaching friends. But Dutch have never been very hospitable. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...