Spring naar bijdragen

Loggen Travelbug


jometdebanjo

Aanbevolen berichten

Ik ben geloof ik een beetje een potje aan het maken van een travelbug, ik hoop dat iemand kan helpen!! En het omschrijven van het probleem is de grootste uitdaging, maar daar gaat 'ie: op 24 mei vond ik de cache Onderdak (GCYZ7C) met daarin de travelbug Little Beetle (TB2JT2Q). Ik wilde een Retrieve-log plaatsen, maar zag vóór mij alleen een Note, dus Retrieven was niet mogelijk, dat werd een Grab-log. Omdat ik later zag dat de tocht van deze travelbug op de landkaart (Google Earth) niet verder ging dan de cache vóór Onderdak, heb ik degene die de bug vóór mij in zijn bezit had, gevraagd om de bug alsnog te Droppen (i.p.v. alleen de Note). Echter..... omdat ik 'm al gegrabbed had, kon de vorige hem niet meer Droppen. Nu dacht ik de oplossing gevonden te hebben door mijn log te verwijderen. zodat 'ie alsnog door de vorige gedropped kan worden, maar volgens mij ben ik er alleen maar een grotere puinhoop van aan het maken, dus nu kan ik alleen nog maar hard HELP roepen! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Toch nog een vraagje: als ik bij de travel bug kijk, dan is 'ie officieel nog in handen van mijn voorganger, dus kan ik 'm niet officieel droppen. Is het een idee om mijn voorganger te vragen 'm te droppen als ik 'm zelf naar een andere cache breng?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig! Slechte nachtrust is nooit fijn :blush:

Ik zie regelmatig "bijsluiters" bij coins waarin staat "..... grab it from this geocache."

Dat lijkt een standaard tekst.

Is dat niet een deel van het probleem? Een trackable moet immers zo min mogelijk gegrabt worden?

Als het goed gaat wordt het een serie van retrieven-droppen-retrieven-enz (met wellicht een note of discoverd er tussen).

Het lijkt me nuttig om die bijsluitertekst te veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt me nuttig om die bijsluitertekst te veranderen.

Dat en als iedereen die begint met dit spelletje nou eerst eens de spelregels van trackables leest, zodat ze ook weten wat ze wanneer moeten loggen, dat zou ook al heel wat schelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...