Spring naar bijdragen

Zijn Er Spelregels Aan De Logberichten?


De Sneupers

Aanbevolen berichten

Ik plaats de vraag hier, omdat we nog niet zo lang bezig zijn. Omdat wij een aantal caches nog willen gaan doen, heb ik deze in de watchlist gezet.

Zo ontvangen we dus ook mailtjes als er weer een logbericht is geplaatst bij een van de bwuste caches in de lijst.

 

Vandaag las ik deze log en toen gingen bij mij de wenkbrauwen toch wel even een paar keer wapperen. Ik vond deze log nogal raar, omdat in mijn beleving dit nogal veel verklapt over de cachelocatie.

Hoe kijken jullie hier tegen aan? Volgens mij noemen jullie dat spoilers, als ik het goed heb.

 

Wie kan ons hier meer over uitleggen? Er zijn toch spelregels over hoe je logt?

<knip> verwijderd door moderator <knip>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het is natuurlijk niet de bedoeling om te veel te verklappen over de locatie of de vragen/puzzels onderweg (hoe enthousiast je ook bent).

 

Het is aan de cache-owner om te beoordelen of er gespoilerd wordt. De cache-owner kan een verzoek doen om een log aan te passen of een foto te verwijderen (heb ik nog maar 2 keer gedaan in 6 jaar).

 

Wordt er niet gereageerd door de logger kan de cache-owner de log deleten. Denk hier wel goed over na hoe je e.e.a. aanpakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast JackHoe

Omdat ik niet weet wat er in het log staat waar je het over hebt, kan ik daar geen meningn over geven. Maar volgens mij is het inderdaaad niet de bedoeling dat je in je log dingen verklapt die het plezier van het zoeken voor de mensen die de cache nog niet hebben gevonden bederft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk ook dat het logje in dit geval weinig verraadt.

Het is inderdaad een traditional, dus weet je dat je op de juiste plek aan het zoeken bent. Daarbij heeft de cacher de cache niet gevonden, dus kan de volgende geocacher ook niet zeker weten of de cache wel of niet onder het brandhout ligt. Het kan zijn de vorige zoeker niet goed gekeken heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben een keer een newbe gehad die de coördinaten van de eindcache van een multi in de log plaatste. Dat is dus not done! :blush::dribble:

Hiermee wordt het noodzakelijk voor de legger om een ander punt te kiezen.

 

Wij hebben 1 keer gehad dat een team teveel prijsgaf. Wij hebben toen een copie gemaakt van de log en deze onmiddelijk verwijderd.

Daarna de tekst naar de logger gestuurd met het vriendelijke verzoek deze aan te passen en opnieuw te plaatsen.

Het was geen enkel probleem. Het bewuste team werkte hier na het maken van excuses heel sportief aan mee. :beerchug:

 

Foutje maken kan altijd. Los het sportief op. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...