Tukkertjes Geplaatst 25 mei 2010 Geplaatst 25 mei 2010 Hallo, kan iemand mij vertellen hoe ik zelf een profiel kan maken in mijn Oregon? Ik heb alleen een profiel recreatief. Ik lees ook over automotive maar die mogelijkheid heb ik niet. Ik heb de Oregon ook al een keer gereset naar de fabrieksinstellingen, maar ook dan krijg ik niet meer profielen.
eitjes Geplaatst 25 mei 2010 Geplaatst 25 mei 2010 Ja hoor. Ga naar Setup Kies Profielen Kies voor 'Voeg profiel toe' Veel succes!
meelhopper Geplaatst 26 mei 2010 Geplaatst 26 mei 2010 Hallo, kan iemand mij vertellen hoe ik zelf een profiel kan maken in mijn Oregon? Ik heb alleen een profiel recreatief. Ik lees ook over automotive maar die mogelijkheid heb ik niet. Ik heb de Oregon ook al een keer gereset naar de fabrieksinstellingen, maar ook dan krijg ik niet meer profielen. Maar je hebt toch standaard 4 profielen op je Oregon?? Welk model heb je?
The Snoopy Family Geplaatst 26 mei 2010 Geplaatst 26 mei 2010 Ik heb per abuis 2 profielen gewist in mijn oregon450 iemand een idee hoe ik die standaard profielen weer teug kan halen.
DanPan Geplaatst 26 mei 2010 Geplaatst 26 mei 2010 (bewerkt) 1. Tik op Stel in > Reset 2. Tik op Herstel standaarden naar fabrieksinstellingen > Ja Opgelet: alle wijzigingen die u hebt ingesteld worden vervangen door de standaardinstellingen. Profiel wijzigen/instellen: zie handleiding p. 24 27 mei 2010 bewerkt door DanPan
Tukkertjes Geplaatst 26 mei 2010 Auteur Geplaatst 26 mei 2010 Ja hoor. Ga naar Setup Kies Profielen Kies voor 'Voeg profiel toe' Veel succes! Dat heb ik al geprobeerd en dan krijg ik ook wel een profiel toegevoegd, maar hoe moet ik die dan instellen zoals ik dat zou willen?
Tukkertjes Geplaatst 26 mei 2010 Auteur Geplaatst 26 mei 2010 Hallo, kan iemand mij vertellen hoe ik zelf een profiel kan maken in mijn Oregon? Ik heb alleen een profiel recreatief. Ik lees ook over automotive maar die mogelijkheid heb ik niet. Ik heb de Oregon ook al een keer gereset naar de fabrieksinstellingen, maar ook dan krijg ik niet meer profielen. Maar je hebt toch standaard 4 profielen op je Oregon?? Welk model heb je? Ik heb model 450. Deze heb ik 2e hands ontvangen en er stond maar 1 profiel op.
Crankyhenkie Geplaatst 26 mei 2010 Geplaatst 26 mei 2010 Je kunt het profiel kiezen in het hoofdmenu. Maar om het profiel te wijzigen of een nieuwe te maken ga je naar: 1. Stel in (het steeksleuteltje) 2. Blader naar beneden tot je Profielen ziet en kies druk daarop. 3. Kies het gewenste profiel of maak een nieuwe. 5. Pas nu de menu's aan naar je wensen. Dat doe je niet op dezelfde plek maar bij allerlei soorten instellingen, dus weer bij Stel in etc. 6. Als je daarna naar een ander profiel gaat blijven de instellingen van elk profiel bewaard zoals je ze hebt ingesteld. Bijvoorbeeld profiel Auto met routeerbare instellingen en profiel Geocachen met direct routes. En zo kun je nog veel meer instellen. Ik hoop dat het zo duidelijk is. Succes.
Tukkertjes Geplaatst 28 mei 2010 Auteur Geplaatst 28 mei 2010 Je kunt het profiel kiezen in het hoofdmenu. Maar om het profiel te wijzigen of een nieuwe te maken ga je naar:1. Stel in (het steeksleuteltje) 2. Blader naar beneden tot je Profielen ziet en kies druk daarop. 3. Kies het gewenste profiel of maak een nieuwe. 5. Pas nu de menu's aan naar je wensen. Dat doe je niet op dezelfde plek maar bij allerlei soorten instellingen, dus weer bij Stel in etc. 6. Als je daarna naar een ander profiel gaat blijven de instellingen van elk profiel bewaard zoals je ze hebt ingesteld. Bijvoorbeeld profiel Auto met routeerbare instellingen en profiel Geocachen met direct routes. En zo kun je nog veel meer instellen. Ik hoop dat het zo duidelijk is. Succes. Dankje wel, zo is het inderdaad een stuk duidelijker.
Aanbevolen berichten