Spring naar bijdragen

Kan Een Posting Met Enquete Zo Maar Verdwijnen?

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Eigenlijk zegt de titel het al.

Een paar dagen geleden plaatste ik een enquete in relatie tot de wijzigingen van GC waarbij weliswaar PQ's met maximaal 1000 caches worden toegestaan, maar deze grotere PQ's worden dan niet meer per mail verzonden.

Ik was van mening dat GC ook deze gewoon zou moeten verzenden per email of op zijn minst een optie in moest bouwen om dat mogelijk te maken.

Ik kan mijn eigen posting en enquete nu niet meer terug vinden.

Word ik oud ? of is hij echt verdwenen. :blink:

ReizenReizen

Geplaatst
zie hem er toch gewoon bijstaan. Als 2e in het rijtje

Ahh, nu zie ik de fout. De enquete is verwijderd bij het samenvoegen.

Geplaatst
is dit misschien wat je zoekt?

Ja, maar waarom vind ik die niet via de zoekfunktie?

Ik had als zoekfunctie oa ingevuld 'enquete' en 'aangepast' maar toen kwam hij niet naar voren.

Begon al aan mijn geheugen te twijfelen...had ik de vraag dan toch op een ander forum geplaatst of zo.....gelukkig valt dat dus mee.

Mijn onderwerp is dus verdwenen aangezien de thread is samengevoegd, maar daar kan ik niet zo mee zitten.

Maar mijn enquete (en de gegevens) is wel foetsie.......

Geplaatst (bewerkt)

Zou iemand van de moderatoren me misschien een antwoord willen geven?

Weliswaar heb ik mijn draadje terug kunnen vinden maar de opgezette enquête is zo maar verdwenen met de bijbehorende gegevens.

Ik heb er begrip voor als dat gebeurd is door een foutje bij het samenvoegen van de twee draadjes, maar had het me dan op zijn minst even laten weten.

Nu lijkt het wel alsof deze enquête niet in het straatje van dit forum past en daarom verwijderd is, terwijl er naar mijn idee in de regels voor dit forum geen beperkingen aan een enquête worden gesteld en ik naar mijn mening ook niets 'onoirbaars' heb gedaan.

bewerkt door Pocileh
Geplaatst

Denk idd dat de poll is verdwenen toen de draadjes werden samengevoegd.

Waarschijnlijk een vinkje vergeten aan te zetten. (wij zijn nog redelijk nieuw op het moderator gebied, en probeer alleen maar onze best te doen..

En zoals met vele dingen, van je fouten leer je en niemand is geboren met alle kennis.)

Dus het is zeker niet met opzet gebeurd. Er is namelijk geen reden om de poll te verwijderen.

Misschien kun je de poll weer toevoegen door je eerste bericht in het onderwerp te editten?

Geplaatst (bewerkt)

Oké BaJo,

kan natuurlijk gebeuren, maar men had het me dan even kunnen laten weten.

Lijkt me wel zo netjes.

Nou ja, gedane zaken nemen geen keer en het is zeker geen ramp.

Een enquête kan ik nu niet meer toevoegen (die optie wordt kennelijk niet getoond bij het editen) en ik ga niet weer een nieuw draadje met dezelfde strekking openen..

Bedankt voor het antwoord.

bewerkt door Pocileh
Geplaatst

Misschien zou het volgende gedaan kunnen worden? Als jij wilt natuurlijk, zit even mee te denken. Het is natuurlijk jammer voor de poll. Maar misschien de poll opnieuw maken/posten en vragen of een mod dit draadje eronder kan zetten?

Geocaching is exploring, als nieuwe mod heb je ook met dit fenomeen te maken :thumbup:

Moeten al die lieve gebruikers natuurlijk weer even een klik wagen op hun keuze, maar da's toch geen probleem?

Geplaatst (bewerkt)
Geocaching is exploring, als nieuwe mod heb je ook met dit fenomeen te maken :blush:

Jaaa, joh, en ik kan er verder ook niet echt mee zitten. Ik wil dan ook niet wéér een nieuw draadje opstarten. Laat maar gaan hoor.

Lezend door de diverse postings heb ik langzamerhand de indruk dat iedereen het wel goed vindt.

Ik had eerlijk gezegd verwacht dat er veel meer animo zou zijn om te proberen GC te overtuigen dat een email-optie voor de 500+ PQ's wel zo plezierig zou zijn. Kennelijk niet dus.

Al die drukte is het niet waard. Ik ben weer terug gegaan naar max 500 PQ's. Dan maar het dubbele aantal PQ's binnen laten komen.

Zoals ik ook al in een ander draadje aangegeven heb, is dat waarschijnlijk meer belasting voor de GC servers, maar voor mij véél eenvoudiger.

Als anderen het leuk vinden om elke week handmatig een stuk of dertig PQ's handmatig binnen te halen......moeten ze zelf weten. Ik heb daar tenslotte geen last van.

Toch bedankt voor het meedenken. :crybaby:

bewerkt door Pocileh
Geplaatst
Oké BaJo,

kan natuurlijk gebeuren, maar men had het me dan even kunnen laten weten.

Lijkt me wel zo netjes.

Nou ja, gedane zaken nemen geen keer en het is zeker geen ramp.

Een enquête kan ik nu niet meer toevoegen (die optie wordt kennelijk niet getoond bij het editen) en ik ga niet weer een nieuw draadje met dezelfde strekking openen..

Bedankt voor het antwoord.

We hadden het zelf niet gemerkt dat de Poll was verdwenen. We kwamen er pas achter toen jij vragen begon te stellen.

Dus geen kwade opzet.

Geplaatst
We hadden het zelf niet gemerkt dat de Poll was verdwenen. We kwamen er pas achter toen jij vragen begon te stellen.

Dus geen kwade opzet.

Ik ben ook niet van kwade opzet uit gegaan. Verre van dat.

Maar omdat de enquête zo maar was verdwenen, vroeg ik me af of ik (onbewust!) tegen forumregels had gezondigd en natuurlijk vond ik het jammer dat de gegevens weg waren.

Nee, ik ben zeker niet boos, hoor.

Maar we steken hier te veel energie in, dat is het gewoon niet waard, bedankt voor het antwoord.

Groet,

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...