Spring naar bijdragen

Premium Member Only Caches In Gsak


GerardM86

Aanbevolen berichten

hej...heb zojuist de macro MarkAttributes.gsk geinstalleerd om premium caches te kunnen onderscheiden in GSAK.

bvd

Het houdt me bezig. Als je geen markering in GSAK hebt met PM caches, dan zal dit macro je ook niets laten zien. Dus GPX 1.02 laden (instelling op .com ). En als dat niet helpt (wat me sterk lijkt, zo sterk dat ik dat hier nu niet controleren ga), middels gsak 8 een refresh van al je caches doen.

 

We zijn allen in blijde afwachting van een gpx versie die alle info bevat. Mogen .com die ommissie snel oplossen :yawn:

bewerkt door thex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik neem aan dat thex niet gpx-versie 1.02 bedoelt (die bestaat m.i. niet), maar versie 1.0.1

Dat is instelbaar in je account details bij "manage preferences" helemaal onderaan.

Die laatste optie staat (als je die in het verleden nog nooit aangepast hebt) op versie gpx 1.0 en dan krijg je allerlei info niet in je file erbij.

Zet je die op 1.0.1 dan krijg je die info wel.

Wellicht is dat de reden dat na toevoeging van het kolommetje pmo in gsak er bij team fridhem niets staat.

Als het wel goed gaat staat er automatisch een diamantje in die kolom en hoef je zoals thex enkele postjes geleden al zei niks meer zelf te doen.

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hej...heb zojuist de macro MarkAttributes.gsk geinstalleerd om premium caches te kunnen onderscheiden in GSAK.

bvd

Het houdt me bezig. Als je geen markering in GSAK hebt met PM caches, dan zal dit macro je ook niets laten zien. Dus GPX 1.02 laden (instelling op .com ). En als dat niet helpt (wat me sterk lijkt, zo sterk dat ik dat hier nu niet controleren ga), middels gsak 8 een refresh van al je caches doen.

 

We zijn allen in blijde afwachting van een gpx versie die alle info bevat. Mogen .com die ommissie snel oplossen :yawn:

 

hej...ik had dus al versie 1.0.1 dus daar lag het niet aan...had ook al het kolommetje voor PM in GSAK en had al een PQ voor MO...maar wat ik niet gedaan had was de cache gegevens vernieuwen onder GC.API cry.gif...zoals ik al eerder zei ,dit gedeelte was nieuw voor mij ,had me er nog niet zo in verdiept.

Maar nu werkt alles zoals het moetthumbup.gif

 

Bedankt voor jullie hulp ...en vooral bedankt voor het geduldcheers.gif

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...