Saturnus Geplaatst 18 maart 2010 Auteur Share Geplaatst 18 maart 2010 Hallo beste mensen (geocachers)... Ik ga dan Kruimeldief contacten om het event mogelijk te maken ... Ahaa, je wist het antwoord op je vraag dus toch al? Jokkebrok Hoe noemen ze dat ook alweer? Een retorische vraag? Zo'n soort vraag als: "Hoe maak ik een nachtcache?" Greetz en veel sukses. Volgens de sterren gaat dat wel goed komen ;-) Hallo, Ik heb een P.B gehad met het advies om met Kruimeldief contact op te nemen. Dus er zijn Geocachers die mij graag willen helpen met dit Event. Waarvoor mijn dank. Vr Gr Saturnus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowi Geplaatst 18 maart 2010 Share Geplaatst 18 maart 2010 Gezien de naam van de TS had dat event beter op 21 maart 2010 kunnen plaatsvinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 18 maart 2010 Share Geplaatst 18 maart 2010 Grap of niet het is al té laat:Richtlijnen voor het plaatsen van een cache Event Caches dienen minimaal vier weken vóór de te houden datum te worden aangemeld, zodat potentiële bezoekers ook na het reviewen van het event nog tijd hebben om zich aan te melden. Event Caches worden doorgaans niet langer dan drie maanden van te voren gepubliceerd om te voorkomen dat ze dan erg lang in de nieuwste lijsten en Cache verslagen voorkomen. Voor landelijke of internationale Cache events kan een uitzondering worden gemaakt, die kunnen tot maximaal zes maanden van te voren worden gepubliceerd. Het kan aan mijn engels liggen, maar op gc.com staat het volgende. Event caches should be submitted no less than two weeks prior to the date of the event Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Saturnus Geplaatst 18 maart 2010 Auteur Share Geplaatst 18 maart 2010 Hallo, Event ter goedkeuring opgestuurd naar kruimeldief. Vr Gr Saturnus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geo_taz Geplaatst 18 maart 2010 Share Geplaatst 18 maart 2010 Hallo, Event ter goedkeuring opgestuurd naar kruimeldief. Vr Gr Saturnus. Toppie! Een Event in Delft, als het enigzins mogelijk is ben ik van de partij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Saturnus Geplaatst 23 maart 2010 Auteur Share Geplaatst 23 maart 2010 Hallo beste Geocachers, Afgelopen Zondag een mail mogen ontvangen van Kruimeldief. Hij melde mij dat een Event ruim van te voren aangemeld moet worden. En dat is helemaal duidelijk. Regels zijn regels en zo hoort het ook te zijn. Kan er ook een Cache aangemeld worden en dan een event houden bij het plaatsen van de cache?? (goedkeuren?? ) Best Geocachers, binnenkort misschien een ander event? Vr Gr Saturnus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 23 maart 2010 Share Geplaatst 23 maart 2010 Jammer, maar dan is het duidelijk (voor iedereen) dat bijtijds aanmelden dus echt belangrijk is!!!!!!!! Volgende keer beter, er staan nog genoeg hemelverschijnselen te gebeuren. groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Scheertjes Geplaatst 24 maart 2010 Share Geplaatst 24 maart 2010 Bij het uitkomen van de cache ontstaat er tijdens de goudjacht vaak vanzelf een mini-event. Meestal blijven de eersten hangen om te zien wie er na hen komt. We hebben al vaak meegemaakt dat er bv. rond een uur of 8 's avonds een cache online kwam en dat we dan pas rond een uur of 12 afscheid namen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cobusity Geplaatst 24 maart 2010 Share Geplaatst 24 maart 2010 Bij het uitkomen van de cache ontstaat er tijdens de goudjacht vaak vanzelf een mini-event. Meestal blijven de eersten hangen om te zien wie er na hen komt. We hebben al vaak meegemaakt dat er bv. rond een uur of 8 's avonds een cache online kwam en dat we dan pas rond een uur of 12 afscheid namen. Zo laat Frans? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Scheertjes Geplaatst 24 maart 2010 Share Geplaatst 24 maart 2010 Bij het uitkomen van de cache ontstaat er tijdens de goudjacht vaak vanzelf een mini-event. Meestal blijven de eersten hangen om te zien wie er na hen komt. We hebben al vaak meegemaakt dat er bv. rond een uur of 8 's avonds een cache online kwam en dat we dan pas rond een uur of 12 afscheid namen. Zo laat Frans? Ja ja....ook ik mag wel eens laat naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 25 maart 2010 Share Geplaatst 25 maart 2010 Sommige mensen mogen ook alles... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden