onneb Geplaatst 14 maart 2010 Geplaatst 14 maart 2010 Een vraagje aan een ieder, mijn Garmin GPSmap 60Cx is gevallen en nu is het achter deksel stuk gegaan. Wie heeft een achterdeksel of weet iets of iemand waar ik een achter deksel voor deze GPS 60cx kan krijgen. Bedankt voor de moeite en groet Benno.
Peetee Geplaatst 14 maart 2010 Geplaatst 14 maart 2010 (bewerkt) Hier € 17,-- voor een nieuwe deksel. Valt me nog niet eens tegen. Als het tenminste om het batterijdeksel gaat. 14 maart 2010 bewerkt door Peetee
Geopatra Geplaatst 14 maart 2010 Geplaatst 14 maart 2010 Navicar is inderdaad een optie, maar bij alle op dit forum bekende leveranciers van gps'en is het betterijdeksel eenvoudig te verkrijgen. Althans na mijn eenmalige ervaring. Inclusief verzendkosten zul je inderdaad op zo'n €17 uitkomen. Ik meen dat het deksel zelf mij zo een € 12 kostte. Geopatra.
onneb Geplaatst 15 maart 2010 Auteur Geplaatst 15 maart 2010 Bedankt voor de reacties allen, dekseltje kost 17 eu en de verzendkosten 6 eu, ik heb het dekseltje weg laten leggen bij Navicar Nederland. Even langs Westervoort hoppen. groet onnebenno
Aanbevolen berichten