Spring naar bijdragen

Cache loggen door vraag te beantwoorden bij extreme drukte?


superstein

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Zonder krabbel/sticker geen found.

Kruimeldief is er al een paar keer heel erg duidelijk over geweest: niet gevonden is niet gevonden, en kan er dus ook geen found worden gelogd, zelfs niet met een foto of email. Is een cache afwezig, dan kan er ook geen cache als gevonden worden beschouwd.

 

Maar goed, afgezien daarvan denk ik dat het op dit soort drukke plekken inderdaad een goed idee is om een hele duidelijke hint te geven zodat de cacher onmiddellijk op de juiste plek zoekt, en goed kan kijken of hij/zij de cache snel kan pakken.

 

<<knip knip>>

 

Nou goed, voor wat het waard is.

 

 

Je kent de regeltjes over logvoorwaarden klaarblijkelijk goed. Volgens mij is er ook ergens een regeltje over spoileren op het forum. Misschien wel zo netjes om de laatste alinea van je post FF te verwijderen.

 

TN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is volgens mij één uitzondering.

Als je door vorst of vocht de logrol niet kunt beschrijven, of de cache niet open kunt krijgen (zonder hem stuk te maken).

Een foto waarbij je de cache in de hand hebt, mag toch als een found beschouwd worden!

 

Een foto van de cache in je handen, zegt ook niet alles.

Ik had een paar dagen geleden een cache in mijn hand maar kon niet loggen (zonder hem stuk te maken). Ik ga niet spoileren waarom niet .. maar waar het op neer kwam was dat ik een paar uur later terug kon om het nogmaals te proberen. Met succes want anders had ik hem als DNF genoteerd. Ondanks de hele mooie foto .. :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonder krabbel/sticker geen found.

Kruimeldief is er al een paar keer heel erg duidelijk over geweest: niet gevonden is niet gevonden, en kan er dus ook geen found worden gelogd, zelfs niet met een foto of email. Is een cache afwezig, dan kan er ook geen cache als gevonden worden beschouwd.

 

Maar goed, afgezien daarvan denk ik dat het op dit soort drukke plekken inderdaad een goed idee is om een hele duidelijke hint te geven zodat de cacher onmiddellijk op de juiste plek zoekt, en goed kan kijken of hij/zij de cache snel kan pakken.

 

<<knip knip>>

 

Nou goed, voor wat het waard is.

 

 

Je kent de regeltjes over logvoorwaarden klaarblijkelijk goed. Volgens mij is er ook ergens een regeltje over spoileren op het forum. Misschien wel zo netjes om de laatste alinea van je post FF te verwijderen.

 

TN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...