Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Hallo

Ben bezig met een cache, maar deze moet absoluut getest worden. Als ik het zelf doe kan ik de fouten er niet uithalen.

Cache is nog niet helemaal klaar, maar ben wel in de laatste fase van berekeningen en verzinnen. Wie o wie?

Graag iemand die met sudoku's overweg kan.

Het gaat enkel om het rekenen

bewerkt door MacDD
Geplaatst
Ben bezig met een cache, maar deze moet absoluut getest worden. Als ik het zelf doe kan ik de fouten er niet uithalen. Cache is nog niet helemaal klaar, maar ben wel in de laatste fase van berekeningen en verzinnen. Wie o wie? Graag iemand die met sudoku's overweg kan.

Is het om iets uit te rekenen of om te lopen?

Anders wil ik best wel een sudocku'tje oplossen. :)

Geplaatst

Als het enkel om het oplossen van een Sudoco gaat kun je op internet ook Sudoco oplossers vinden en gebruiken. :)

Geplaatst
Als het enkel om het oplossen van een Sudoco gaat kun je op internet ook Sudoco oplossers vinden en gebruiken. :)

Misschine is het meer dan dat?

Maar oke, ik heb wat mogelijkheden, ik ga daar aankomende weken gebruik van maken. Iig bedankt

Geplaatst

Hier ook sudoku liefhebbers. Ik weet niet wat er evt nog meer voor toeters en bellen aan vast zitten, maar mijn kids van 16 en 13 jaar doen graag sudoku's en anders werpt zoonlief van 11 er nog graag een blik op net als moeders. Rekenen vinden we allemaal leuk.

Laat maar horen.

Geplaatst (bewerkt)

Mijn vriendin is ook een kei in sudoku`s dus stuur maar door als je nog iemand nodig hebt.

groetjes, daniel

bewerkt door danielfm
Geplaatst (bewerkt)
Hallo

......

Graag iemand die met sudoku's overweg kan.

Het gaat enkel om het rekenen

Sudoku's, daar heb ik geen probleem mee. Is leuk. Ik heb zelfs een progje gemaakt die 't oplost voor mij !!! Dus doe maar !

-Marco

bewerkt door De GEO Ridders
Geplaatst

Vandaag 2 sudoku's opgelost.

1 makkelijke, om er weer in te komen.

En 1 moeilijke, om weer goed te kunnen nadenken.

LET THE SUDOKU BEGIN!!!! ;)

Geplaatst

iedereen bedankt.

Ik heb mensen gemaild (gewoon willekeurig) heb meer aanmeldingen dan nodig.

De rest die nix van me heeft gehoord ; ook van jullie hou ik erg veel.

Grtz

MacDD

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...