Spring naar bijdragen

Cache Beheer Door Meerdere Personen Mogelijk?


Veendammer

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

We willen een nieuwe cache aanmaken op Geocaching.com. Ik meld deze aan, maar is het ook mogelijk dat iemand anders met mij deze cache gaat beheren?

Diegene moet dan ook eigenaarsrechten krijgen lijkt mij.

 

Zie het wel.

 

Je kunt natuurlijk een speciaal account bij geocaching.com gebruiken om de cache te beheren, waarvan je samen het wachtwoord kent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de reacties.

 

De cachepagina is al bijna gereed... om nu nog eerst een ander account aan te maken, nieuwe cache en alles over te zetten. Beetje te veel van het goede.

 

Wellicht iets voor een volgende keer. (zal Geocaching.com eens een Feature Request sturen :D )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de reacties.

De cachepagina is al bijna gereed... om nu nog eerst een ander account aan te maken, nieuwe cache en alles over te zetten. Beetje te veel van het goede.

Je kan hem laten adopteren door je nieuwe profiel.

bewerkt door Waldio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de reacties.

 

De cachepagina is al bijna gereed... om nu nog eerst een ander account aan te maken, nieuwe cache en alles over te zetten. Beetje te veel van het goede.

 

Wellicht iets voor een volgende keer. (zal Geocaching.com eens een Feature Request sturen :D )

 

Nog een optie:

 

je kunt nu nog als eigenaar van de cache naast jouw naam ook de naam van je collega plaatsen zodat er een dubbele naam staat.

 

Aan de andere kant is het na aanmaken van een nieuw account niks meer dan knippen en plakken . Dat lijkt me nu ook niet zo'n boel werk en dan heb je precies wat je wilt, want je kunt allebei inloggen in die cachepagina, zonder je privecodes prijs te geven.

 

Geopatra.

bewerkt door Geopatra
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...