Spring naar bijdragen

Debendevanvier


keesenanita

Aanbevolen berichten

Wie kent het team: debendevanvier?

 

Wij zijn in het bezit van hun tb TBHYNK. Aan de vinders van deze tb wordt gevraagd hierin een puzzle te doen van hun team.

Velen onder ons hebben aan dit verzoek meegewerkt waardoor het doosje overvol zit. Dit komt de kwaliteit van het doosje niet ten goede.

We hebben geprobeerd contact te leggen via hun profiel maar er wordt niet op gereageerd en betreffende team is schijnbaar

al 5 maanden niet meer online geweest op gc.com/gc.nl.

Is er iemand die hen kent en namens ons wil vragen om een adres te sturen zodat we de inhoud van het doosje kunnen opsturen?

Dan kan het doosje daarna weer verder reizen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi Kees en Anita,

 

Ik weet dat team Ami2cv pas geleden hun cache's heeft overgenomen, het is erg moeilijk om contact met hun te krijgen ik zal ami2cv twitteren en vragen om contact met jullie te zoeken.

 

Groet Lammie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jolanda, wil je even reageren op onze vraag over jullie tb I am not a puzzle? Deze vraag staat op het forum.

 

door: 2010-02-22 15:14:19

Goed dat jullie je zo bekommeren om die TB en ik dat je hun site al hebt bereikt met een vraag. Dus ik neem aan dat ze contact opnemen.

Al weet ik uit het verleden dat ze soms erg lang wachten met antwoord geven. Geocachen is niet meer aan hun hobby al een paar jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jolanda, wil je even reageren op onze vraag over jullie tb I am not a puzzle? Deze vraag staat op het forum.

 

door: 2010-02-22 15:14:19

Goed dat jullie je zo bekommeren om die TB en ik dat je hun site al hebt bereikt met een vraag. Dus ik neem aan dat ze contact opnemen.

Al weet ik uit het verleden dat ze soms erg lang wachten met antwoord geven. Geocachen is niet meer aan hun hobby al een paar jaar.

 

Daar heb je gelijk in, het veranderd met de dag. Soms snel soms langzaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...