Spring naar bijdragen

Op 23 Februari Is Er Een Gesprek/mail Verkeer Met Groundspeak


Remunj

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dit is een aardige

 

21:11:11 Underground -> Is it possible that the Netherlands can get more reviewers in the near future?

21:12:59 bryan -> Yes, I met with the manager of the Volunteer program last week and was informed that we are currently looking for an additional reviewer in the Netherlands to support the efforts of the current reviewer. If you are

 

aware of a good candidate and would like to suggest him/her, please email the name to appeals(at)groundspeak.com. Note that we generally do not choose prople who ask to become reviewers themselves, so please don't suggest *you*. :)

 

bovenstaande is een quote uit het transcript van de chat sessie van 23 februari en kan worden gevonden op de de buren website

bewerkt door Track_leader
Link naar opmerking
Deel via andere websites

het was toch ook een de buren initiatief? Ik zie dat je daar wel post... dus het lijkt mij vragen naar de bekende weg....

 

Ik denk dat iedereen daar ook leest..

 

Ik denk dan toch dat jij naar een bekende weg vraagt, want jij leest daar dus.

Vindt het trouwens wel een heel interessant antwoord. van GS. Jij ook.?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dan toch dat jij naar een bekende weg vraagt, want jij leest daar dus.

Vindt het trouwens wel een heel interessant antwoord. van GS. Jij ook.?

 

 

het is een aardig antwoord, wij hebben nu nog maar 2 reviewers en recentelijk hadden wij er 3, dus dat er 1 bij komt is wel een goedplan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is een aardige

 

21:11:11 Underground -> Is it possible that the Netherlands can get more reviewers in the near future?

21:12:59 bryan -> Yes, I met with the manager of the Volunteer program last week and was informed that we are currently looking for an additional reviewer in the Netherlands to support the efforts of the current reviewer. If you are

 

aware of a good candidate and would like to suggest him/her, please email the name to appeals(at)groundspeak.com. Note that we generally do not choose prople who ask to become reviewers themselves, so please don't suggest *you*. :)

 

Schoten de woorden weg? Of was het wat anders? Dit is een beetje vreemd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap niet wat je bedoeld...het bovenstaande is een transcript van de sessie die heeft plaatsgevonden... Waar wil je naar toe met je opmerking. Als je een probleem hebt met de psoting stuur dan een PM

 

Nergens, het was alleen een blinde link van je, er stond niets van je zelf bij of onder,. Daarom mijn vraag of je woorden waren weg gevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...