Spring naar bijdragen

Op 23 Februari Is Er Een Gesprek/mail Verkeer Met Groundspeak


Remunj

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Een vraag van mij aan hem zal bijvoorbeeld zijn wat de val van het kabinet in gaat houden voor het geocachen.

 

Door deze val wordt de missie in Uruzgan niet verlengd.

Op beide Nederlandse bases heb ik een cache liggen.

Kan ik die dan laten adopteren door Obama, zodat hij ze weer kan laten adopteren door een cacher van de natie die het commando overneemt?

 

En zo heb ik nog een aantal cruciale vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vraag van mij aan hem zal bijvoorbeeld zijn wat de val van het kabinet in gaat houden voor het geocachen.

 

Door deze val wordt de missie in Uruzgan niet verlengd.

Op beide Nederlandse bases heb ik een cache liggen.

Kan ik die dan laten adopteren door Obama, zodat hij ze weer kan laten adopteren door een cacher van de natie die het commando overneemt?

 

En zo heb ik nog een aantal cruciale vragen.

 

Deze vragen kun je beter in Den Haag neerleggen, maar daar wisten ze afgelopen vrijdagnacht ook al geen antwoord op, zal dus dan ook niet komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vraag van mij aan hem zal bijvoorbeeld zijn wat de val van het kabinet in gaat houden voor het geocachen.

 

Door deze val wordt de missie in Uruzgan niet verlengd.

Op beide Nederlandse bases heb ik een cache liggen.

Kan ik die dan laten adopteren door Obama, zodat hij ze weer kan laten adopteren door een cacher van de natie die het commando overneemt?

 

En zo heb ik nog een aantal cruciale vragen.

Als dat het nivo van de vragen wordt kan je beter je toetsenbord even wegleggen en alleen de chat volgen ;)

Politiek en geocaching zijn strikt gescheiden. Ik zou het stoerder vinden als je een lokale bewoner je caches laat adopteren.

Maar ja, welke Afghaan heeft een GPS apparaat? Waarschijnlijk werkt ie dan voor de Taliban :dribble:

En zolang de boel niet wordt afgebroken blijft ie toch mooi te doen? Lost place in Afghanistan....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vraag van mij aan hem zal bijvoorbeeld zijn wat de val van het kabinet in gaat houden voor het geocachen.

 

Door deze val wordt de missie in Uruzgan niet verlengd.

Op beide Nederlandse bases heb ik een cache liggen.

Kan ik die dan laten adopteren door Obama, zodat hij ze weer kan laten adopteren door een cacher van de natie die het commando overneemt?

 

En zo heb ik nog een aantal cruciale vragen.

Als dat het nivo van de vragen wordt kan je beter je toetsenbord even wegleggen en alleen de chat volgen :dribble:

En bedankt he... ja dat is mijn niveau...

Heb de fourier gevraagd om een setje extra IQ's maar was nog niet binnen gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals in de kop al staat is er op 23 februari een directe lijn met GS.

Als men daaraan mee wil doen kan dat., kijk even hier!

http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=241771

 

Ik hoop dat het een goed geheel gaat worden, Nederland kan nu echt iets van zich laten horen.

 

 

Mijn ervaring is dat er altijd al een directe lijn is met gc.com...... Bryan en zijn co-workers staan open voor jou mening en voorstellen in relatie to geoaching in het algemeen. In het verleden is dit al eerder door gc voorgesteld maar nooit gebeurd. Het is onderdeel van hun offensief om dichter bij de geocachers te staan/komen. Zie het als een meet and greet, wanneer 1 van die mannen toevallig in een land is waar een grote GC gemeenschap is.

 

Dus denk ik dat de mensen die iets te zeggen hebben al lang met gc.com contact hebben opgenomen :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vraag van mij aan hem zal bijvoorbeeld zijn wat de val van het kabinet in gaat houden voor het geocachen.

 

Door deze val wordt de missie in Uruzgan niet verlengd.

Op beide Nederlandse bases heb ik een cache liggen.

Kan ik die dan laten adopteren door Obama, zodat hij ze weer kan laten adopteren door een cacher van de natie die het commando overneemt?

 

En zo heb ik nog een aantal cruciale vragen.

Als dat het nivo van de vragen wordt kan je beter je toetsenbord even wegleggen en alleen de chat volgen :dribble:

En bedankt he... ja dat is mijn niveau...

Heb de fourier gevraagd om een setje extra IQ's maar was nog niet binnen gekomen.

oja Lep, nu Uru dinges afgelopen is en wij ook niet meer bij de G20 mogen horen dan moeten wij naarstig opzoek naar een alternatief. Jou adoptie caches kunnen misschien door Jo Biden worden overgenomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals in de kop al staat is er op 23 februari een directe lijn met GS.

Als men daaraan mee wil doen kan dat., kijk even hier!

http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=241771

 

Ik hoop dat het een goed geheel gaat worden, Nederland kan nu echt iets van zich laten horen.

 

 

Ik kan die dag niet.

Kan iemand vragen of geocaching live beta ook voor iPhone komt ?

 

Bij voorbaat dank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...