zandboy Geplaatst 18 februari 2010 Geplaatst 18 februari 2010 Hallo allen, Weet er iemand of het mogelijk is om een aangemaakte cache welke nog niet gepubliceerd is te verwijderen uit je profiel. Ik heb namelijk al een hele tijd ( sinds november)een cache gereed staan om te publiceren. Ik heb van de grond eigenaar ( Waterschap ) toestemming gekregen om een cache te plaatsen, echter ongeveer 2 weken na het verkrijgen van de toestemming zijn er door de zelfde grondeigenaar werkzaamheden uitgevoerd in de zeer nabije omgeving, wardoor ik de plaats niet meer geschikt vind om een cache te plaatsen. Jack (zandboy)
Ma-Bu Geplaatst 18 februari 2010 Geplaatst 18 februari 2010 Hallo allen, Weet er iemand of het mogelijk is om een aangemaakte cache welke nog niet gepubliceerd is te verwijderen uit je profiel. Jack (zandboy) Je kan hem gebruiken voor een andere cache. gewoon leeghalen en nieuwe coordinaten erin stoppen. Probleem had ik ook. Verstopplaats kon ook niet meer.
De GEO Ridders Geplaatst 18 februari 2010 Geplaatst 18 februari 2010 .. ik de plaats niet meer geschikt vind om een cache te plaatsen. Kun je 'm niet gewoon 'verplaatsen'/'coordinaat aanpassen'? -Marco
Peetee Geplaatst 18 februari 2010 Geplaatst 18 februari 2010 Volgens mij kun je die archiveren, net als een cache die opgedoekt is.
zandboy Geplaatst 18 februari 2010 Auteur Geplaatst 18 februari 2010 Je kan hem gebruiken voor een andere cache.gewoon leeghalen en nieuwe coordinaten erin stoppen. Probleem had ik ook. Verstopplaats kon ook niet meer. Niet aan gedacht, ga het proberen of het werkt, wil toch een nieuwe aanmaken.
Aanbevolen berichten