Spring naar bijdragen

Traditional En Earthcache Op De Zelfde Locatie


Juttertjes

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

GC1KK27 De vierschaar Earthcache en GC1QVRA Onder d'Eiken

Oost coördinaten zijn identiek verschil met Noord 00.002

Mijn conclusie, daar wordt dus niet naar gekeken, hoogstwaarschijnlijk omdat 2 partijen er onafhankelijk van elkaar naar kijken.

 

Overigens heeft .NL daar niets mee te maken, we hebben hier een reviewer die volgens de richtlijnen van Groundspeak werkt

Earthcaches worden via een andere organisatie aangeboden.

Ik meen me te herinneren dat hier eerder ook al iets over te doen was en dat er toch vanuit een vrijwilliger hier naar gekeken zou worden om de kwaliteit van Earthcaches niet helemaal onder nul te doen geraken. Gelukkig zijn er volop positieve uitzonderingen t.a.v. Earthcaches maar er zijn er bij van het niveau carpool

 

Off Topic:

Als het om een startpunt gaat van een multi zie ik het probleem overigens niet.

Bij een traditional ligt het wat anders, een eartcache laat vaak meer zien en leren over het zelfde plekje als een traditional op dezelfde plek.

Maar daarover kan en mag men van mening verschillen natuurlijk.

;)

bewerkt door Team WilP
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er was al eerder melding gemaakt van iets dergelijks link. Misschien kan je het aan een van de reviewers melden, zoals in het andere topic werd geadviseerd.

 

Overigens komt hier wel de vraag aan de orde of er bij het reviewen niet wordt opgelet of gecommuniceerd, maar wanneer je een cache gaat leggen dan kijk je toch eerst wat er zoal in de buurt ligt. Ik heb altijd aangenomen dat je als cache-legger niet iets neer gaat leggen op een plek waar een ander al wat heeft liggen of daarover even contact hebt.

Dat verbaast mij wel een beetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er was al eerder melding gemaakt van iets dergelijks link. Misschien kan je het aan een van de reviewers melden, zoals in het andere topic werd geadviseerd.

 

Overigens komt hier wel de vraag aan de orde of er bij het reviewen niet wordt opgelet of gecommuniceerd, maar wanneer je een cache gaat leggen dan kijk je toch eerst wat er zoal in de buurt ligt. Ik heb altijd aangenomen dat je als cache-legger niet iets neer gaat leggen op een plek waar een ander al wat heeft liggen of daarover even contact hebt.

Dat verbaast mij wel een beetje.

 

ff met he mee, verder off topic:

Ben het met je verbazing eens maar heb al diverse keren meegemaakt dat men meent toch een traditional neer te moeten neerleggen op de route van een multi, zelfs binnen 10m van een waypoint. En andersom is me ook al een paar keer overkomen.

Schijnbaar vind men zijn eigen dingetje dan toch belangrijker, of vaak weet men niet eens wat er aan caches in de eigen omgeving ligt.

Ik wil een eigen cache is dan zooo belangrijk geworden

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens heeft .NL daar niets mee te maken, we hebben hier een reviewer die volgens de richtlijnen van Groundspeak werkt

Earthcaches worden via een andere organisatie aangeboden.

Ik meen me te herinneren dat hier eerder ook al iets over te doen was en dat er toch vanuit een vrijwilliger hier naar gekeken zou worden om de kwaliteit van Earthcaches niet helemaal onder nul te doen geraken. Gelukkig zijn er volop positieve uitzonderingen t.a.v. Earthcaches maar er zijn er bij van het niveau carpool

[ontopic]

Ik zou een note zetten bij de betreffende cache, of de reviewer aanspreken.

[offtopic]

De earthcaches gaan tegenwoordig toch ook via Groundspeak?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vraag is ook of het praktisch gezien een probleem is. De "160meter" regel is, dacht ik, ooit opgezet zodat je geen twee caches door elkaar haalt - je vindt de een, maar logt de ander. Omdat bij een earthcache geen fysieke kist ligt, bestaat dat gevaar (voor zover je dat gevaar kan noemen) niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat betreft de eerdere melding over de earthcache en de virtual die bij elkaar liggen:

 

Ik heb dit gemeld en er is geen reactie op gekomen. Daarnaast zijn beide caches nog actief. Ik vind dat ik dit moet melden, maar er is helaas niets mee gedaan ;) . Ik vind het niet zo belangrijk dat ik reviewers ga stalken met zo iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De coördinaten bnoven aan de pagina liggen genoeg van elkaar berwijderd. Maar het punt waar de earth-vraag beantwoord moet worden is nagenoeg het zelfde als de tradi.

 

Lekker veel toegevoegde waarde. Goed voor de puntjes :lol::angry: .

 

Ach, je hebt ook wel eens twee multi's die elkaar "kruisen" en van hetzelfde huisnummer/aantal spijlen op een hek/jaartal (doorhalen wat niet gewenst) gebruik maken. En hoeveel earthcaches hier in de buurt niet als antwoord "mergel" of "mosasaurus" hebben......(of allebei) ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...