meelhopper Geplaatst 31 januari 2010 Geplaatst 31 januari 2010 Ik heb per ongeluk een verkeerd bestand hernoemd. Het eindigt op .sum Wat moet de originele naam zijn? Graag hulp.
Ma-Bu Geplaatst 31 januari 2010 Geplaatst 31 januari 2010 Ik heb per ongeluk een verkeerd bestand hernoemd. Het eindigt op .sumWat moet de originele naam zijn? Graag hulp. wat voor een bestand is het? plaatje document speadsheet coordinaten executable kortom wat voor een bestand was het. Als je dat weet, dan kan je hem gewoon weer gewoon hernoemen.
meelhopper Geplaatst 31 januari 2010 Auteur Geplaatst 31 januari 2010 Ik heb per ongeluk een verkeerd bestand hernoemd. Het eindigt op .sumWat moet de originele naam zijn? Graag hulp. wat voor een bestand is het? plaatje document speadsheet coordinaten executable kortom wat voor een bestand was het. Als je dat weet, dan kan je hem gewoon weer gewoon hernoemen. Het is dus een bestand wat standaard in de oregon zit en eindigd op .sum ik weet niet hoe het eerst heette. Ik wil graag horen van iemand die ook een oregon 300 heeft , hoe dat bestand bij hem/haar heet.
Team Firefox Geplaatst 31 januari 2010 Geplaatst 31 januari 2010 Het is dus een bestand wat standaard in de oregon zit en eindigd op .sum En wat staat er voor .sum?
Ma-Bu Geplaatst 31 januari 2010 Geplaatst 31 januari 2010 Ik heb per ongeluk een verkeerd bestand hernoemd. Het eindigt op .sumWat moet de originele naam zijn? Graag hulp. wat voor een bestand is het? plaatje document speadsheet coordinaten executable kortom wat voor een bestand was het. Als je dat weet, dan kan je hem gewoon weer gewoon hernoemen. Het is dus een bestand wat standaard in de oregon zit en eindigd op .sum ik weet niet hoe het eerst heette. Ik wil graag horen van iemand die ook een oregon 300 heeft , hoe dat bestand bij hem/haar heet. op een 550T heb je alleen een gmapprom.sum in de root staan
Remunj Geplaatst 31 januari 2010 Geplaatst 31 januari 2010 Ik heb per ongeluk een verkeerd bestand hernoemd. Het eindigt op .sumWat moet de originele naam zijn? Graag hulp. wat voor een bestand is het? plaatje document speadsheet coordinaten executable kortom wat voor een bestand was het. Als je dat weet, dan kan je hem gewoon weer gewoon hernoemen. Het is dus een bestand wat standaard in de oregon zit en eindigd op .sum ik weet niet hoe het eerst heette. Ik wil graag horen van iemand die ook een oregon 300 heeft , hoe dat bestand bij hem/haar heet. op een 550T heb je alleen een gmapprom.sum in de root staan Ook bij de 400t is dat het geval.
GoudHaartje Geplaatst 31 januari 2010 Geplaatst 31 januari 2010 Ik heb een gmapbmap.sum in mijn OR300 staan. Gr wendy
jo-anne Geplaatst 31 januari 2010 Geplaatst 31 januari 2010 Ik heb een gmapbmap.sum in mijn OR300 staan. Gr wendy Hier hetzelfde...
meelhopper Geplaatst 31 januari 2010 Auteur Geplaatst 31 januari 2010 Ik heb een gmapbmap.sum in mijn OR300 staan. Gr wendy Hier hetzelfde... OK bedankt allemaal. Gaat goed komen.
Aanbevolen berichten