millieballon Geplaatst 29 januari 2010 Geplaatst 29 januari 2010 Beneden in de kelder heb ik nog een mandje vol met goodies staan. Smurfjes, fotolijstjes, foam beestjes, plastic beestjes, slangen, m. mousen etc. Doordat ik nu meestal een signature tag of modelleerballonnen achterlaat zal ik de genoemde goodies niet meer gebruiken. Wie wil ze ruilen tegen een lekkere reep chocoloade of een zak dropjes? ps de poes hoort er niet bij.
Waldio Geplaatst 29 januari 2010 Geplaatst 29 januari 2010 ps de poes hoort er niet bij. Laat ik nou net die poes willen.....
GoudHaartje Geplaatst 29 januari 2010 Geplaatst 29 januari 2010 Beneden in de kelder heb ik nog een mandje vol met goodies staan.Smurfjes, fotolijstjes, foam beestjes, plastic beestjes, slangen, m. mousen etc. Doordat ik nu meestal een signature tag of modelleerballonnen achterlaat zal ik de genoemde goodies niet meer gebruiken. Wie wil ze ruilen tegen een lekkere reep chocoloade of een zak dropjes? ps de poes hoort er niet bij. Ik wilde net naar de poes gaan vragen. Gr wendy
SolidRock777 Geplaatst 29 januari 2010 Geplaatst 29 januari 2010 Beneden in de kelder heb ik nog een mandje vol met goodies staan.Smurfjes, fotolijstjes, foam beestjes, plastic beestjes, slangen, m. mousen etc. Doordat ik nu meestal een signature tag of modelleerballonnen achterlaat zal ik de genoemde goodies niet meer gebruiken. Wie wil ze ruilen tegen een lekkere reep chocoloade of een zak dropjes? ps de poes hoort er niet bij. Ik wilde net naar de poes gaan vragen. Gr wendy Nou dan ben je niet de enigste, die poes wil ik wel hebben juist omdat mijn man van rode katten houdt Leuk spul overigens.
eitjes Geplaatst 29 januari 2010 Geplaatst 29 januari 2010 Beneden in de kelder heb ik nog een mandje vol met goodies staan.Smurfjes, fotolijstjes, foam beestjes, plastic beestjes, slangen, m. mousen etc. Doordat ik nu meestal een signature tag of modelleerballonnen achterlaat zal ik de genoemde goodies niet meer gebruiken. Wie wil ze ruilen tegen een lekkere reep chocoloade of een zak dropjes? Als ik dichterbij zou wonen zou ik graag ruilen... Al houd ik zelf ook wel erg van chocola.
millieballon Geplaatst 29 januari 2010 Auteur Geplaatst 29 januari 2010 Nou dan ben je niet de enigste, die poes wil ik wel hebben juist omdat mijn man van rode katten houdt Leuk spul overigens. Tja, misschien moet ik deze dan maar te ruil aanbieden:
GoudHaartje Geplaatst 29 januari 2010 Geplaatst 29 januari 2010 Nou dan ben je niet de enigste, die poes wil ik wel hebben juist omdat mijn man van rode katten houdt Leuk spul overigens. Tja, misschien moet ik deze dan maar te ruil aanbieden: Jaaaaaaaa, hoeveel repen chocoloade wil je daarvoor ??????? gr wendy
millieballon Geplaatst 29 januari 2010 Auteur Geplaatst 29 januari 2010 Nou dan ben je niet de enigste, die poes wil ik wel hebben juist omdat mijn man van rode katten houdt Leuk spul overigens. Tja, misschien moet ik deze dan maar te ruil aanbieden: Jaaaaaaaa, hoeveel repen chocoloade wil je daarvoor ??????? gr wendy Klein reepje is genoeg, het is maar een klein muntje hoor. Ze zijn met enige regelmaat te vinden in mijn eigen caches en in caches die ik gevonden heb.
Christian Geplaatst 29 januari 2010 Geplaatst 29 januari 2010 als je ze nog niet kwijt bent, hebben wij zeker nog interesse.. reepjes chocolade en zakjes drop genoeg!
pingos Geplaatst 30 januari 2010 Geplaatst 30 januari 2010 Nou dan ben je niet de enigste, die poes wil ik wel hebben juist omdat mijn man van rode katten houdt Leuk spul overigens. Tja, misschien moet ik deze dan maar te ruil aanbieden: WOW! Deze is ook al zo mooi
SylBom Geplaatst 1 februari 2010 Geplaatst 1 februari 2010 Hoi, Ben je al los? Ik heb ook nog wel reepjes en drop om te ruilen SylBom
millieballon Geplaatst 1 februari 2010 Auteur Geplaatst 1 februari 2010 Goodies worden donderdag opgehaald
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden