Spring naar bijdragen

Nuvi 550


Hans Kolenbrander

Aanbevolen berichten

Ik heb een Nuvi 550 gps waar ik o.a. mee geocach, het is een prachtig toestel alleen mis ik een rekentool om geprojecteerde coördinaten mee uit te rekenen.

Wie heeft ervaring op dit gebied? ;)

 

Ik weet dat er op de Garmin Oregon dat wel een rekentool zit. Wil ik nu coördinaten uitrekenen dan heb je een Pda of een laptop nodig bij geocachen.

Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De Oregon en Dakota types zijn uitgerust met rekenmachine en WP-projectietools, deze zijn ook wat specifieker voor het op pad gaan en geocaching.

De Nuvi serie is volgens mij nog steeds gericht op de autonavigatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een Nuvi 550 gps waar ik o.a. mee geocach, het is een prachtig toestel alleen mis ik een rekentool om geprojecteerde coördinaten mee uit te rekenen.

Wie heeft ervaring op dit gebied? ;)

 

Ik weet dat er op de Garmin Oregon dat wel een rekentool zit. Wil ik nu coördinaten uitrekenen dan heb je een Pda of een laptop nodig bij geocachen.

Hans

 

Wij hebben ook deze nuvi. Cachen gaat prima, voor het rekenen gebruiken we een pda.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Oregon en Dakota types zijn uitgerust met rekenmachine en WP-projectietools, deze zijn ook wat specifieker voor het op pad gaan en geocaching.

De Nuvi serie is volgens mij nog steeds gericht op de autonavigatie.

 

Bedankt voor je reactie . In Nuvi 550 zitten toch een aantal zaken wat te maken heeft met Geocaching.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...