DiedB Geplaatst 26 januari 2010 Geplaatst 26 januari 2010 Ik ben bezig met een geocachingwebsite, en ik heb wel eens bij anderen gezien dat hun laatstgevonden caches erop stonden. Ik kan nergens een script vinden hiervoor (om dat automatisch te laten gebeuren, niet dat je zelf elke cache moet invoeren), weet iemand waar dit staat?
hesselannema Geplaatst 26 januari 2010 Geplaatst 26 januari 2010 Ik ben bezig met een geocachingwebsite, en ik heb wel eens bij anderen gezien dat hun laatstgevonden caches erop stonden. Ik kan nergens een script vinden hiervoor (om dat automatisch te laten gebeuren, niet dat je zelf elke cache moet invoeren), weet iemand waar dit staat? Heeft Diedb tijd over...
Waldio Geplaatst 26 januari 2010 Geplaatst 26 januari 2010 Als je site diedb.geocacher.nl is dan is het je toch aardig gelukt met Gevonden caches?
DiedB Geplaatst 26 januari 2010 Auteur Geplaatst 26 januari 2010 Als je site diedb.geocacher.nl is dan is het je toch aardig gelukt met Gevonden caches? Dat is inderdaad de site Maar ik vind het mooier en overzichtelijker om zoiets te hebben.
Waldio Geplaatst 26 januari 2010 Geplaatst 26 januari 2010 (bewerkt) Dat is inderdaad de site Maar ik vind het mooier en overzichtelijker om zoiets te hebben. Dat ziet er inderdaad beter uit en het lijkt ook niet dat het handmatig is gedaan. Maar het script daarvoor weet ik niet 26 januari 2010 bewerkt door Waldio
Bloodwoosj Geplaatst 26 januari 2010 Geplaatst 26 januari 2010 Kijk eens op deze site naar het programma Geolog. Greetz Bloodwoosj.
hesselannema Geplaatst 26 januari 2010 Geplaatst 26 januari 2010 Als reactie op je link ... hier nog wat ander progjes op sourceforge.net Kijk eens op deze site naar het programma Geolog.Greetz Bloodwoosj.
DiedB Geplaatst 27 januari 2010 Auteur Geplaatst 27 januari 2010 Kijk eens op deze site naar het programma Geolog.Greetz Bloodwoosj. Werkt niet (voor mij dan), op een gegeven moment wil het programma iets downloaden van Sourceforge en dan doet het niets meer.
Peetee Geplaatst 27 januari 2010 Geplaatst 27 januari 2010 Neem anders eens contact op met MGR. Hij is al een tijdje niet op het forum geweest, maar volgens mij heb ik een tijd terug wel eens een dergelijk scriptje van hem zien draaien.
delta123 Geplaatst 27 januari 2010 Geplaatst 27 januari 2010 Geolog (en Perl) gedownload maar dan loop ik vast. Ik mis toch een duidelijke stap voor stap handleiding om er iets van te kunnen maken
eSeR2008 Geplaatst 27 januari 2010 Geplaatst 27 januari 2010 En als je de stats van geocaching.nl in je site propt? www.geocaching.nl/stats/logsvan.php Denk eerst even vragen maar die zijn toch ook mooi?
delta123 Geplaatst 27 januari 2010 Geplaatst 27 januari 2010 En als je de stats van geocaching.nl in je site propt? www.geocaching.nl/stats/logsvan.php Denk eerst even vragen maar die zijn toch ook mooi? eh ja en hoe doe je dat? is dat ergens werkend te zien?
Bloodwoosj Geplaatst 27 januari 2010 Geplaatst 27 januari 2010 Geolog (en Perl) gedownload maar dan loop ik vast. Ik mis toch een duidelijke stap voor stap handleiding om er iets van te kunnen maken Ik heb het vorig jaar een tijdje geprobeerd en het werkte probleemloos. Heb wel de Windows-exe versie gedownload, niet de Perlscript versie. Greetz Bloodwoosj.
Waldio Geplaatst 27 januari 2010 Geplaatst 27 januari 2010 En als je de stats van geocaching.nl in je site propt? www.geocaching.nl/stats/logsvan.php Denk eerst even vragen maar die zijn toch ook mooi? Hoe zet je die met HTML op je site?
eSeR2008 Geplaatst 27 januari 2010 Geplaatst 27 januari 2010 Hoe dat in HTML gaat sorry dat weet ik niet? Ik denk die stats pagina, met een link op je pagina plaasten en dan openen? Ben jammer genoeg geen programmeur. Denk de mensen die hier schrijven over Perl, er meer over kunnen vertellen?
Aanbevolen berichten