Spring naar bijdragen

hoe krijg ik foto's in het forum ??


Jan en Jany

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Door foto's op je website te zetten en dan tijdens het invoeren van je bericht op het forum op de knop IMG drukken, de url van de foto intikken en klaar is Kees

 

Zie onder:

 

003549.jpg

 

Zo kan ik ook jouw avatar eronder zetten:

 

av-937.gif

 

GRTZ

 

Kruimeldief :rolleyes:Rotterdam gaat kans-armen weren, maar dan vergeten ze één belangrijk ding: "Hand-in-hand-de-kameraden" en dat gaat niet zonder armen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke 

 

Dus ik kan niet een afbeelding die ik op mijn harde schijf staat  hier plaatsen

 

Moet ik hem eerst op een wesite zetten ofzo ???

Yep, eigen website, een ander zijn website of copy/paste van een foto-url van een vreemde site. Je hebt dan wel kans dat men zou kunnen zeiken over de rechten, maar who cares? B)

 

Je hoeft trouwens niet speciaal een complete website aan te maken. Ik denk toch dat bijna iedere provider wel ca 5 Mb webspace weggeeft en zonder een leuke homepage aan te maken kun je gewoon die Mb's gebruiken.

Gewoon foto's uppen, meestal via ftp, naar je webspacepagina en daarna linken.

Mijn webspace bij Wanadoo, Hetnet, @home, Zonnet, en nog een aantal wordt op deze manier ook gebruikt.

 

GRTZ

 

Kruimelspace :rolleyes:Zekerheid: ik weet het zeker,.. denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een seinlamp waarmee seinen aan naderende treinen kunnen worden gegeven. Een goede handgreep maakt het makkelijk er mee te zwaaien, en hij kan licht geven in de kleuren rood en wit. Het is een gemoderniseerde uitvoering van de oude olielantaarn.

 

++ Lex ++

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2. Vul de url in van je foto: http://minouschka.geocacher.nl/img6.jpg en klik op OK

Ja, maar Minouschka's probleem, en het mijne trouwens ook, is dat ctrl-C, ctrl-V niet werkt. Je moet het adres precies over typen, en dat is niet handig wegens kans op fouten. Bestaat er nu niet een manier om toch te kopiëren?

 

++ Lex ++

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet het adres precies over typen, en dat is niet handig wegens kans op fouten.

De manier die ik altijd (ook hier gebruikt!) gebruik:

 

1. Klik met de rechtermuis op de foto

2. Klik op "Eigenschappen". Je krijgt dan o.a. de url te zien.

3. Die url kan ik dan wel knippen, en vervolgens plakken in het kadertje van de IMG-button.

 

Werkt bij mij altijd! Overtypen niet nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Peetee, bedankt voor je snelle reactie.

 

Helaas, zoals jij het beschrijft is precies zoals ik het al probeerde, en dat werkt bij mij niet. Ik kan de adrestekst wel markeren, maar na ctrl-C en ctrl-V verschijnt er niets op de nieuwe plek.

Het vreemde is dat ik het idee heb dat het me vroeger wel is gelukt. Ik gebruik Internet Explorer 5.

 

++ Lex ++

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gek, werkt bij mij wel goed (IE6SP1).

 

Ik las in de Help-functie (van XP Home):

Het kan zijn dat sommige toetsenbordsneltoetsen niet werken als de optie Plaktoetsen is ingeschakeld in het dialoogvenster Toegankelijkheidsopties.

Te bereiken via het configuratiescherm-toegankelijkheidsopties-toetsenbord.

 

Misschien een dergelijke instelling?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zal wel een verborgen feature zijn. Bij mij lukt het ook niet na een rechter muisklik om die url te knippen met: muis eop en klikken, control-A

Maar gek genoeg: na van rechts naar links - met de ingedrukte muis - een selectie gedaan te hebben van die complete url, geeft control-C control-V wel een knip/plak. Met IE 5. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kan zijn dat sommige toetsenbordsneltoetsen niet werken als de optie Plaktoetsen is ingeschakeld in het dialoogvenster Toegankelijkheidsopties.

Als dit het zou zijn dan moet het volgende wel werken (dat is namelijk de gedachte achter 'plaktoetsen'):

te kopiëren tekst selecteren :rolleyes:

ctrl indrukken

ctrl loslaten

c indrukken

c loslaten

klikken in het veld waar je je tekst wilt krijgen

ctrl indrukken

ctrl losla...

afijn je begrijpt hem nu wel.

 

Om de functie plaktoetsen op te roepen kun je trouwens ook 5 keer rap achter elkaar op de shift-toets drukken.

 

Maar om je eerlijk te bekennen vrees ik dat het een Windows probleempje is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...