Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Alleen op de pagina van de maker zie je een screenshot van googlemaps waar je alle caches in een bepaalde zone ziet. Ik krijg dat niet voor elkaar. Alleen de door mij geselecteerde cache wordt op de kaart weergegeven in het roosd en een blauwe stip geeft mijn positie.

Als je in de lijst met gevonden caches zit, en dan vervolgens rechtsonder op "Google Map" drukt, dan opent je Google Maps programma met alle caches (uit die lijst) weergegeven op de kaart.

Echt een top programma!

Geplaatst
Hallo , ik wil even reageren vooral op degene met de HTC touch cruise.Ik heb de htc touch cruise, nu net 4 dagen. Ik had hetzelfde probleem als jij.

Als ik wifi gebruikte dan werkte alles perfekt, maar met me gewone mobiele internet niet.(Ook voor youtube gold dat.)

Ik heb een programma gedownload, dat speciaal voor htc alle instellingen goed zet. (En het werkte.)

Het programma heet:NLretailWM50.zip

Het is een heel klein programma speciaal gemaakt voor HTC . Je moet het downloaden op je pc en dan op je mobiel zetten in mydocuments. Daar uitpakken en je telefoon opnieuw opstarten. Dan werkt alles. Ook je internet werkt net zo snel als met wifi.

Groetjes Edu

Hier is het probleem nu opgelost door de nieuwste versie (0.0.32) te installeren,hier is de juiste proxy in te stellen en het werkt nu als een tierelier :P

• 5 weeks later...
Geplaatst (bewerkt)

Hallo,

Heb sinds een paar dagen een HTC touch 3g maar nu wil ik het volgende programma erop hebben "GCz"om naast de 60Csx te geocachen

Nu alleen de vraag hoe krijg ik GCz op mijn telefoon>?

Weet iemand daar een oplossing voor?

bewerkt door wijtweetjes
Geplaatst

Dat is me gelukt maar heb nog een probleem.

Kan het programma gewoon opstarten username en wachtwoord invullen maar als ik nu kies "search from Current Location" waar de caches in de buurt liggen krijg ik een fout melding.

Internet connetion[ConnMgrEstablishConnection] failed.

heb wel internet op mijn telefoon, dus daar kan het niet aan liggen,!

Weet iemand daar nog een antwoord op?

Hoor het graag,

Geplaatst

Kan het programma gewoon opstarten username en wachtwoord invullen maar als ik nu kies "search from Current Location" waar de caches in de buurt liggen krijg ik een fout melding.

Hoor het graag,

Waarschijnlijk moet je een proxy instellen , effe het adres bij je provider opzoeken

Geplaatst

Hoor het graag,

Waarschijnlijk moet je een proxy instellen , effe het adres bij je provider opzoeken

En natuurlijk de laatste versie van GCz installeren (0.0.32) want in eerdere versies kan je de proxy nog niet instellen.

Je kan de proxy gegevens ook op je smartphone opzoeken: verbindingen > mijn proxyserver bewerken

daar zie je het IP adres. Kijk ook even bij 'geavanceerd', daar zie je het poortnummer (waarschijnlijk 8080)

Het e.e.a. invullen in GCz gaat zo:

menu > option > proxy settings

succes!

Geplaatst

Harstikke bedankt voor alle informatie!

Het is gelukt en wat een geweldige tips, thanks :-)

Zijn er nog meer van die geweldige programma`s voor windows mobile om te cachen?

Groetjes Wijtweetjes

Geplaatst

Hallo allemaal !!

Ik heb nog een vraagje. Ik gebruik op mijn htc touch cruise ll dit GCZ programma versie 0032.

Alles werkt goed behalve de kompas. De pijl wijst niet de goede kant op zoals in mijn gps 60.

Om te zien of ik de goede kant op loop moet ik kijken of de afstand kleiner wordt.

Dat is best irritant. soms werkt de pijl van de kompas goed, maar meestal wijst hij de verkeerde kant op.

Iemand een suggestie of tip om dit te verhelpen cq aan te passen??

Groetjes Educati

Geplaatst
Hallo allemaal !!

Ik heb nog een vraagje. Ik gebruik op mijn htc touch cruise ll dit GCZ programma versie 0032.

Alles werkt goed behalve de kompas. De pijl wijst niet de goede kant op zoals in mijn gps 60.

Om te zien of ik de goede kant op loop moet ik kijken of de afstand kleiner wordt.

Dat is best irritant. soms werkt de pijl van de kompas goed, maar meestal wijst hij de verkeerde kant op.

Groetjes Educati

Hee, dat heb ik ook. Ik denk dat er nog een bugje in deze versie van het programma zit...

Geplaatst
Hallo allemaal !!

Groetjes Educati

Ik heb dit te gek uitziende programmaatje pas net ontdekt (vanaf versie 0032 dus). In principe werkt alles goed op mij HTC TyTN II behalve de GPS inderdaad. Wel goed ontvangst met mijn BT GPSr (zonder static navigation, want daar heeft de interne GPS wel 'last' van), maar zodra je richting een cache wilt lopen geeft de pijl niet de goede richting aan inderdaad. Was dit in eerdere versie wel goed?

Geplaatst
Ik heb net een mailtje terug van de maker van GCz dat hij al weer met een nieuwe versie bezig is. En daar zit behalve de kompasbug correctie, nog veel meer functionaliteit in, zoals trails vastleggen.

Kijk maar eens hier: http://d.hatena.ne.jp/Gzh/searchdiary?word=*[GCz]

Ik heb die GCzII (0.2.33k) getest. Nog lang niet alles werkt, maar het ziet er weer veelbelovend uit inderdaad. De zoekfunctie wordt verder uitgebreid zodat je oa ook op cachenaam (of delen daarvan) kan zoeken.

Ook zag ik dat er GPS-instellingen gedaan kunnen worden zodat ik niet meer via mijn register de BT GPSr met dit programma aan de praat hoef te krijgen. Overigens lijkt die nog niet helemaal goed te werken want ik het mijn BT GPSr na gebruik met GCzII al twee keer opnieuw moeten paren met mijn TyTN II. Hopelijk wordt dat dus ook nog opgelost in de 'officiële' versie. De connectie met internet (mobiel of wifi) werkte bij mij in deze versie ook nog niet. Maar al met al kijk ik uit naar de nieuwe update.

• 3 weeks later...
Geplaatst

Dat probleem met de kompas heb ik ook. Die bug zal door de ontwikkelaar binnenkort wel opgelost zijn.

Overigens vind ik de integratie met Google Maps perfect. Hierdoor heb ik de kompas nog niet nodig gehad. Gewoon even de (wandel-)route laten berekenen en je loopt er zo naar toe.

Groeten,

Dennieku

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...