unb Geplaatst 4 juni 2010 Geplaatst 4 juni 2010 Sinds 2 juni krijg ik de melding "cache not found". Gezien de meldingen op het internet, hoop ik dat 0.2.35.44 snel komt. Heeft iemand enig idee of dat in de pipeline zit?
G-en-M Geplaatst 4 juni 2010 Geplaatst 4 juni 2010 op het forum van hun stond dat hij er mee bezig gaat zodra hij weer tijd heeft. Dit heeft bij de andere updates een weekje geduurt. TOen ik een cache wou loggen kreeg ik ook de melding " cache not found" en ik heb het daarna nog 2x geprobeerd en bedacht me toen dat het kwam door die GC.com update. Vandaag kreeg ik een bericht van de cache eigenaar met de melding dat ik wel 3x een log had gepost :S
Cernunnos Geplaatst 29 juli 2010 Geplaatst 29 juli 2010 wederom de melding "cache not found" bij inladen gegevens. vorig weekend inderdaad ook tijdens loggen en bleek ik 5 keer te hebben gelogd... Hoop dat er snel weer een werkende versie is. Zijn er meer die last hebben van problemen met deze software op dit moment?
krix2 Geplaatst 30 juli 2010 Geplaatst 30 juli 2010 Ik ondervind dezelfde problemen. Heeft waarschijnlijk weer te maken met nieuwe functionaliteiten op de website.
vuursteentjes Geplaatst 10 augustus 2010 Geplaatst 10 augustus 2010 ook ik krijg steeds de melding cache not found en heb sinds vandaag de nieuwste software erop staan (versie 0.2.35.47) en geinstalleerd op het app en niet op de kaart. hoop dat het snel gefixed word. vraagje is dit programma ook te gebruiken op een android telefoon??? mijn volgende gsm word namelijk een HTC Disere!!! bedankt
Cernunnos Geplaatst 10 augustus 2010 Geplaatst 10 augustus 2010 inmiddels is versie .49 uit. Is een tijdelijke versie, een exe die je over je exe in je pda zet. Verder kan het kloppen dat je problemen blijft houden met die melding. De oplossing is daarvoor zover ik op de fora heb terug kunnen lezen om je oude lijsten met cachers ook te verwijderen. Die staan namelijk nog in een foutief formaat voor deze versie. Nu zou het allemaal goed moeten werken. Heb begrepen via de maker dat als alles weer goed draait er een officiele nieuwe versie uit zal komen. Bij mij werkt het in ieder geval goed!! Wil je meer lezen over de huidige storing en nieuwe versie's kun je ook in DIT draadje lezen. En even een tip, begin achteraan
spirits Geplaatst 15 augustus 2010 Geplaatst 15 augustus 2010 Heb vrijdag de laatste versie afgehaald 0.2.35.50 en hij doet het weer helemaal
speurhond Geplaatst 13 april 2011 Geplaatst 13 april 2011 Ik heb programma op mijn HTC HD2 gezet maar hij zegt steeds Please check LoginID/Pasword. Dit heb ik steeds gedaan maar blijft de melding geven. Heb het programma op de opslag kaart en op de telefoon gezet maar hij blijft steeds hetzefde zeggen. Wie weet het probleem hiervan?
hesselannema Geplaatst 13 april 2011 Geplaatst 13 april 2011 @speurhond kan ik er van uitgaan dat de login gegevens van geocaching.com gebruikt ??
speurhond Geplaatst 14 april 2011 Geplaatst 14 april 2011 Ja ik gebruik mijn inlog gegevens van geocaching.com. Inmiddels heb ik het probleem opgelost gelukkig. Er stonden meerdere installatie programma's en heb toen uit eindelijk een andere gekozen en nu werkt het helemaal naar behoren. Bedankt voor je reaktie.
Aanbevolen berichten