alkie Geplaatst 5 april 2010 Geplaatst 5 april 2010 Sinds een paar dagen krijg ik nu "cache not found" op GCZII... Hier het zelfde probleem , dit is na de wijzigingen bij .com. De versie zal weer aangepast moeten worden .
hamstertjes Geplaatst 5 april 2010 Geplaatst 5 april 2010 Ik heb hetzelfde probleem en nog geen oplossing kunnen vinden.
Zeldenrust Geplaatst 7 april 2010 Geplaatst 7 april 2010 Gelukkig het ligt dus niet aan mij. Ik vrees te moeten wachten op een nieuwe versie.
MarlyNL Geplaatst 7 april 2010 Geplaatst 7 april 2010 Het is inderdaad een rare fout. Want de ene cache kan die wel openen hier... En de andere weer niet... We zullen is afwachten
team lions Geplaatst 7 april 2010 Geplaatst 7 april 2010 Sinds een paar dagen krijg ik nu "cache not found" op GCZII... Hij laadt wel de dichtstbijzijnde caches in, maar als ik op een cache klik, dan krijg ik dus de melding dat 'ie deze niet kan vinden. Heb versie gecontroleerd, en heb de laatste versie. (0.2.35.40) Instellingen gecontroleerd (username, cookies enz. zoals op website van gczII staat), klopt allemaal... Opnieuw geïnstalleerd, nog steeds hetzelfde. Heel af en toe krijg ik een cache ineens wel te zien, dat is het vreemdste. Meer mensen die dit momenteel ondervinden? En beter nog, is er een oplossing voor? Ook ik heb dezelfde problemen en dezelfde zaken gecontroleerd ook nog eens opnieuw geinstalleerd ook dat mag niet baten. Heb dus ook geen idee.
Aloys Geplaatst 7 april 2010 Geplaatst 7 april 2010 (bewerkt) Hier hetzelfde En bij gebruiker(s) Herman en Eugeni ook, gisteravond samen een uur lang aan de telefoon gehangen en alle instellingen nagelopen. Geen oplossing... Maar we zijn gelukkig niet de enigen! 7 april 2010 bewerkt door Aloys
haakmeer Geplaatst 7 april 2010 Geplaatst 7 april 2010 Groundspeak heeft met de update van vorige week weer het een en andere gewijzigd, waardoor gczII niet meer goed werkt. Zolang de maker niet met een nieuwe versie komt zal het problemen geven. via een omweg is het nog wel te gebruiken. Met gcz kan je wel in de omgeving zoeken naar bv nieuwe caches, even de code opschrijven en gewoon via internet op de Geocaching website kijken. Ik geef toe tis een omweg, maar werkt wel.
Hannus&Hannus Geplaatst 7 april 2010 Geplaatst 7 april 2010 Hier hetzelfde En bij gebruiker(s) Herman en Eugeni ook, gisteravond samen een uur lang aan de telefoon gehangen en alle instellingen nagelopen. Geen oplossing... Maar we zijn gelukkig niet de enigen! We hadden het wel op het forum kunnen melden merk ik. veel tijd verloren Aloys.... Hugo
Cernunnos Geplaatst 7 april 2010 Geplaatst 7 april 2010 Hier ook hetzelfde verhaal helaas. Ik heb gisteren avond wat fora bezocht en de maker van het programma is druk op dit moment met andere projecten en had gisteren avond ruim een week niet meer ingelogd op dat forum. Het is onder zijn aandacht gebracht. Ik denk dat we even geduld moeten opbrengen gezien de betaalde projecten waar hij druk mee is en dat de geotool gratis is. Maar dat er een nieuwe versie aan komt is wel zeker. Op het forum boden zich ook al een paar programmeurs aan om de maker voor dit probleem te steunen. Afwachten dus maar even. PS kan het draadje nu even niet zo 1.2.3. terughalen voor een linkje, maar als je goed zoekt zul je hem wel tegenkomen.
alkie Geplaatst 11 april 2010 Geplaatst 11 april 2010 Nieuwe versie beschikbaar , probleem is gefixed.
Triskelle Geplaatst 11 april 2010 Geplaatst 11 april 2010 Nieuwe versie beschikbaar , probleem is gefixed. Yep ... 't duurde een paar daagjes, maar nu hebben we onze #1 tool weer terug!!!
Veendammer Geplaatst 11 april 2010 Geplaatst 11 april 2010 Gelukkig is het weer opgelost. Nog even een link naar de nieuwe versie om het makkelijker te maken: http://www.nicque.com/PQz/GCz.htm
alkie Geplaatst 19 april 2010 Geplaatst 19 april 2010 wederom een fix ,dus een nieuwe versie 0.2.35.42
Zeldenrust Geplaatst 21 april 2010 Geplaatst 21 april 2010 Ik heb mijn PPC een schone start gegeven en ik wilde de programma's die echt gebruik er opnieuw opzetten, maar nu kan ik GCzII niet meer op mijn geheugenkaartje installeren. Andere progjes doen het wel. Alleen op het apparaat zelf wil, maar dat wil ik niet aangezien ik dan de cachebestanden daar ook krijg. Dan is mijn geheugen zo vol. Voor zover ik weet heb ik ruim voldoende geheugen tot mijn beschikking op de kaart, dus daar ligt het niet aan. Tenslotte stond het programma er voor de tijd ook op. Heeft iemand een tip voor mij? Tenslotte ik heb een mioP550
Zeldenrust Geplaatst 21 april 2010 Geplaatst 21 april 2010 Na lang rommelen heb ik hem weer aan de praat. Valt niet mee alles weer op de juiste plek krijgen.
Aanbevolen berichten